۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۰

مدیرکل کانون پرورش فکری کرمانشاه خبر داد؛

راه اندازی پویش بچه‌های اربعین در کرمانشاه

راه اندازی پویش بچه‌های اربعین در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: با توجه به همزمانی هفته ملی کودک با اربعین حسینی، در شبکه‌های اجتماعی هشتک بچه‌های اربعین راه‌اندازی شده است.

مهناز فتاحی ظهر امروز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر، برنامه‌های ویژه در هفته ملی کودک برای کودکان و نوجوانان کرمانشاهی را اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور بیشتر برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرایی مخصوصاً در حوززه کودک و نوجوان را تحت تأثیر قرار داده، افزود: برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز از این امر مستثنی نبوده است و در اجرای برنامه‌های هفته کودک با محدودیت‌هایی همراه هستیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: با این وجود برنامه‌های کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه تعطیل نشده و همکاران و مربیان این مجموعه در فضای مجازی در حال ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان هستند.

وی ادامه داد: برنامه‌های هفته ملی کودک امسال با شعار «آینده را باید ساخت» و با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فضای مجازی از ۱۲ مهرماه آغاز و تا روز ۱۷ همین ماه ادامه دارد.

فتاحی در ادامه با اشاره به همزمانی هفته کودک و اربعین حسینی، افزود: امسال هفته ملی کودک با اربعین حسینی همزمان شده، بنابراین رنگ و بوی برنامه‌های مراکز کانون نیز اربعینی است و در این راستا در شبکه‌های اجتماعی پویشی با هشتک بچه‌های اربعین راه‌اندازی شده است.

وی برنامه‌های هفته ملی کودک کانون پرورش فکری استان کرمانشاه را شامل: برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده ششمین مهرواره کشوری «نیایش» در فضای مجازی، معرفی کودکان برگزیده خوش‌نویسی مراکز کانون، اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان روستاها و مناطق محروم، تهیه و انتشار کلیپ «کودکان مدافع حرم تا کودکان مدافع سلامت»، تهیه طومار مجازی «دارو و غذا حق کودکان است»، انتشار بیانیه هفته ملی کودک در فضای مجازی، پویش قصه‌گویی به مناسبت اربعین حسینی، و …اعلام کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از ادامه فعالیت سایت فروش اینترنتی محصولات و کتاب‌های کانون با تخفیف ۲۵ درصدی خبر داد و گفت: بچه‌ها با مراجعه به سایت کانون می‌توانند محصول مورد نیاز خود را با تخفیف ویژه این هفته خریداری کنند.

کد خبر 5040637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha