۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۶

استاندار خراسان شمالی:

معطل مدیران ناتوان از دریافت اعتبارات ملی نمی‌مانیم

معطل مدیران ناتوان از دریافت اعتبارات ملی نمی‌مانیم

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با انتقاد از مدیران استان گفت: معطل مدیرانی که توانایی چانه زنی و کسب بودجه از سطح ملی را ندارند، نخواهیم ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی پیش از ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، مدیران دستگاه‌های اجرایی را مورد انتقاد قرار داد و اظهار کرد: نمی‌توانیم معطل مدیرانی بمانیم که توانایی چانه زنی و کسب بودجه از سطح ملی را ندارند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: مدیرعامل بانک‌ها و مدیران باید برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان به پایتخت بروند و از مبدا مشکلات را بررسی و حل کنند.

وی در ادامه از برخی مدیران که جمله «این مصوبه قابلیت اجرا ندارد» را بر زبان می‌آورند گلایه کرد و افزود: اگر مصوبه‌ای قابلیت اجرا ندارند باید در زمان تصویب این موضوع را مطرح کنید.

شجاعی تصریح کرد: سرمایه گذار باید بداند توسط بانک‌ها و مدیران حمایت می‌شود و مسئولان می‌بایست مسیر انجام مصوبات را همواره کنند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: اگر قرار باشد مدیران عامل بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای هر کاری از تهران استعلام و اجازه بگیرند کارها قفل می‌شود زیرا با این سیستم مدیر استانی هیچ کاره است.

وی افزود: مدیران به جای دیگران حرف نزده و تصمیم نگیرند لذا باید خواسته‌ها و راه کارهای تولیدکننده برای حل مشکلش به صورت فوری اجرا شود.

شجاعی بعد از اعلام گزارش دبیرخانه کارگروه مبنی بر دریافت تسهیلات توسط یک سرمایه گذار و هزینه آن در استان دیگر، گفت: بانک عامل باید با قاطعیت مسیر قانونی را طی کند تا اعتباری که از استان گرفته و کار انجام نشده به استان برگردد.

کد خبر 5041672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha