۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۲۳:۳۵

در جریان سفر به لرستان؛

معاون سازمان تبلیغات اسلامی با مدیرکل ارشاد لرستان دیدار کرد

معاون سازمان تبلیغات اسلامی با مدیرکل ارشاد لرستان دیدار کرد

خرم‌آباد- «محمد روح الامینی» معاون سازمان تبلیغات اسلامی در جریان سفر به لرستان، با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روز سه شنبه محمد روح الامینی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی در جریان سفر به لرستان با احمدحسین فتایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این دیدار ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از ظرفیت‌های مهم فرهنگی و دینی کشور است.

احمدحسین فتایی تصریح کرد: کشور ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند کار فرهنگی است و همکاری و هم افزایی دستگاه‌های مختلف فرهنگی به عنوان یک ضرورت، می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود در کشور و استان را رفع کند.

وی افزود: خوشبختانه همکاری و تعامل بسیار خوبی میان ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی لرستان وجود دارد که در بسیاری از فعالیت‌های قرآنی و برنامه‌های مرتبط با اعیاد اسلامی از جمله غدیر و فرق و مذاهب به خوبی نمود پیدا می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن تشکر از حضور مؤثر و پررنگ مبلغین و روحانیون در آگاه سازی و ایجاد روحیه همکاری اجتماعی در جریان شیوع ویروس کرونا، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، توانست با همکاری و همراهی سازمان تبلیغات اسلامی و ظرفیت روحانیون و مبلغین در زمینه آگاهی بخشی به مردم و عدم تجمع در مراسماتی همچون ترحیم و خاکسپاری و پنجشنبه آخر سال اقدامات مؤثر و موفقی انجام دهد.

فتایی اظهار داشت: این دو دستگاه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری (حوزه هنری) و به خصوص قرآنی وظایف مشترکی دارند که با هم افزایی و همکاری مشترک می‌توانند برنامه‌های ماندگار و تأثیرگذاری را به اجرا درآورند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این دیدار ضمن مثبت ارزیابی کردن سفر به لرستان، گفت: یکی از برنامه‌های مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی در دوره جدید که به تأیید مقام معظم رهبری نیز رسیده است، افزایش حضور اجتماعی طلاب و مبلغین در رویدادهای مختلف است.

محمد روح الامینی اظهار داشت: در همین راستا شاهد حضور پررنگ روحانیون در اتفاقات سیل ابتدای سال گذشته و ایام شیوع کرونا در پایان سال بودیم که توانست بسیاری از کاستی‌ها و مشکلات را از پیش روی مردم و مسئولین بردارد.

وی خاطرنشان کرد: همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی در استان‌ها باید جنبه و چارچوب‌های متداول اداری را نداشته و دغدغه‌های فرهنگی مشترک و لزوم تلاش در جهت خدمت رسانی به مردم محور کار قرار گیرد.

کد خبر 5042193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha