۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۲۳:۲۹

بعد از ماه‌ها کش و قوس؛

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل برکنار شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل برکنار شد

اردبیل - طبق اعلام منابع آگاه سید ناصر اسحاقی از سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برکنار و جای خود را به عبدالله بحرالعلومی داد.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام منابع آگاه و نزدیک به اسحاقی در خصوص برکناری وی حرف و حدیث‌های تغییر مدیرکل ۶ سال و ۷ ماهه فرهنگ و ارشاد اردبیل قوت گرفت.

سید ناصر اسحاقی از تاریخ ۱۸ اسفند سال ۱۳۹۲ عهده دار این مسئولیت بود که به رغم گزارش‌های ارائه شده در نشست‌های خبری و مجالس از سوی وی در خصوص برنامه‌های اجرا شده، اهالی فرهنگ و هنر استان رضایتی از عملکرد اسحاقی نداشتند.

خبرنگاران در نشست‌های خبری خود با استاندار اردبیل که در حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شد از وی انتقاد می‌کردند تا اینکه ساعاتی پیش رفتن این مدیر کل قطعی شد.

سید ناصر اسحاقی جای خود را به عبدالله بحرالعلومی داد تا این کارشناس مسائل فرهنگی و روابط بین الملل حدود ۷ ماه باقیمانده از عمر دولت دوازدهم سکاندار این مسئولیت خطیر شود.

بحرالعلومی مدیر و مجری شبکه تلویزیونی «سحر آذری» بوده و اطلاعات بیشتری از وی در دست نیست.

باید منتظر ماند و دید مراسم تودیع و معارفه رسمی مدیرکل سابق و جدید چه زمانی برگزار خواهد شد و از همه مهمتر آیا بحرالعلومی با برنامه مدون وارد ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل واقع در خیابان شهید مطهری خواهد شد؟!

کد خبر 5042201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha