۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۸:۰۸

نایب رئیس اول مجلس:

انقلاب اسلامی با مجاهدت ها و شهادت ها حاصل شده است

 انقلاب اسلامی با مجاهدت ها و شهادت ها حاصل شده است

فریدونکنار- نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با مجاهدت ها و شهادت ها حاصل شده است، گفت: ایران اسلامی رسالت بزرگی بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر چهارشنبه در یادواره شهدای ازباران از توابع بخش فریدونکنار با بیان اینکه مفهوم اسلام اسیر بودن در دستورات خداوند است، بیان داشت: تفاوت مسلمان و غیر مسلمان بودن در بندگی است و انسان‌ها به غیر از بندگی خدا خلق نشده‌اند و در این میان شهدا در صدر قرار دارند که جانشان را کف دست قرار داد و در پی شهادت می‌دود و طلب می‌کند.

قاضی زاده با عنوان اینکه شهدا آن گونه وصیت کردند که انگار از آینده کشور خبر داشتند و می‌دیدند، تصریح کرد: جامعه با وجود مشکلات فراوان مستقیم و با استقامت ایستاده است و کاری نیست که برای پاشیدن جامعه ما انجام نداده باشند، واین استقامت، دستگیری شهدا است.

وی با بیان اینکه انقلاب و این مسیر حق و حقیقت با مجاهدت‌ها و شهادت‌ها حاصل شده است، ذکر کرد: تا تقابل حق و حقیقت است، مجاهدت، شهادت، خیانت، مبارزه، ایستادگی و مقاومت وجود دارد.

قاصی زاده هاشمی با بیان اینکه وظیفه ما فراهم کردن یک جامعه آرمانی است تا عالم را به آن دعوت کنیم اظهار کرد: ایران اسلامی رسالت بزرگی بر عهده دارد و علاوه بر خودسازی باید نمونه بارز جامعه اسلامی شود و عالم را به این جامعه دعوت کنیم.

نایب رئیس اول مجلس با تاکید بر اینکه کرونا اوضاع را برای مسئولان سخت‌تر و مسئولیت‌ها را بیشتر کرده است گفت: اگر می‌بینید در مسائلی احتیاط می‌کنیم به علت در نظر گرفتن شرایط کشور است و امیدواریم که توسط مردم درک شود.

کد خبر 5043044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha