۱۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۰

استاندار کرمانشاه:

امکان برگزاری نماز جمعه و مراسمات مذهبی به ستاد کرونا اعلام شود

امکان برگزاری نماز جمعه و مراسمات مذهبی به ستاد کرونا اعلام شود

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، امکان برگزاری نماز جمعه و مراسمات مذهبی را به صورت مکتوب به ستاد کرونا اعلام کند.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان که پیش از ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: فرمانداران شهرستان‌های استان بر رعایت دستورالعمل‌های صادره از سوی این ستاد نظارت و مدیریت جدی داشته باشند.

وی افزود: سلامت مردم در اولویت قرار دارد، لذا فرمانداران باید به صورت میدانی در عرصه مقابله با این ویروس حاضر شوند و روند اجرای مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد کرونا را پیگیری کنند و با متخلفین برخورد کنند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر قرار گرفتن بیمارستان‌های نیروهای مسلح در اختیار ستاد ملی کرونا، گفت: در جلسه‌ای با حضور معاون سیاسی استانداری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و مدیرکل تأمین اجتماعی کرمانشاه مشخص شود که می‌توان تا چند درصد از ظرفیت بیمارستان‌های این ارگان‌ها در استان در شرایط اضطراری در اختیار ستاد کرونا قرار بگیرد.

بازوند با ابراز نگرانی از تعطیلات پیش رو، تصریح کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امکان برگزاری نماز جمعه و مراسمات عزاداری پیش رو را به صورت کتبی به ستاد اعلام کند.

وی به پخش کلیپی مبنی بر به ساخت داروی ضد کرونا در شبکه‌های مجازی اشاره کرد و افزود: مردم اخبار را از منابع ستاد ملی کرونا و رسانه‌های معتبر پیگیر باشند.

کد خبر 5044313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha