۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۸

شهردار قدس تاکید کرد؛

اهتمام شهرداری قدس بر رعایت پروتکل ها در سیستم حمل و نقل عمومی

اهتمام شهرداری قدس بر رعایت پروتکل ها در سیستم حمل و نقل عمومی

قدس- شهردار قدس با اشاره به جابه جایی روزانه ۴۵ هزار شهروند در این شهرستان بر اهتمام شهرداری جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در سیستم حمل و نقل عمومی شهر تاکید کرد.

مسعود مختاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با آغاز بحران همه گیری ویروس کرونا در کشور، یکی از حوزه‌هایی که به طور مستقیم در معرض تهدید این بیماری بوده و می‌تواند به کانون شیوع این ویروس تبدیل شود، شبکه حمل و نقل عمومی است بر همین اساس اقدامات گسترده‌ای به منظور پیشگیری و مقابله با انتشار این ویروس در دستور کار سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری قدس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه روزانه حدود ۴۵ هزار شهروند قدسی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری قدس جا به جا می‌شوند، گفت: از این رو اقدامات گسترده‌ای به منظور مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامتی رانندگان و شهروندان عزیز صورت می‌گیرد.

شهردار قدس در تشریح این اقدامات بیان داشت: ضدعفونی کلیه خودروهای فعال در ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی و ایستگاه‌های سطح شهر، اجرای فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی، الزام استفاده رانندگان از ماسک، توزیع ملزومات بهداشتی بین رانندگان و فرهنگ سازی در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شبکه حمل و نقل عمومی از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه می‌باشد.

شهردار قدس گفت: روزانه حدود ۴۵۰۰۰ شهروند از طریق شبکه حمل و نقل عمومی شهرقدس جابجا می‌شوند که بر اهتمام شهرداری قدس در راستای اجرای دقیق و صحیح پروتکل‌های بهداشتی در سیستم حمل و نقل عمومی درون شهری و بین شهری تاکید می‌شود.

کد خبر 5046096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بهار IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
      0 0
      ازنظر درمانی واقعا سبستم ضعیفی دارد وپزشکان طرف قرارداد با انواع بیمه وجود ندارد
    • Soltani IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
      0 0
      واقعا مسعولان شهر قدس یک بار در روزهای کاری مسیر آزادی با اتوبوس سفر کردن 80درصد مردم با حقوق اندک زندگی میکنند مجبورم با اتوبوس رفت آمد کنند راننده ها تو این وضعیت کرونا مردم روی هم سوار میکنند.