۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۴

به مناسبت روز جهانی عصای سفید انجام شد؛

برگزاری نشست مجازی بینادلان کتابخوان در کتابخانه مرکزی همدان

برگزاری نشست مجازی بینادلان کتابخوان در کتابخانه مرکزی همدان

همدان - مسئول بخش نابینایان کتابخانه مرکزی همدان گفت: همزمان با روز جهانی عصای سفید نشست بینادلان کتابخوان در کتابخانه مرکزی همدان به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر؛ هما خانجانی ظهر پنج شنبه در نشست بینادلان کتابخوان که به مناسبت ۱۵ اکتبر روز جهانی عصای سفید توسط بخش نابینایان و کم بینایان کتابخانه مرکزی همدان برگزار شد؛ عنوان کرد: با وجود بیماری کرونا و عدم امکان تردد نابینایان به کتابخانه، خدمت رسانی به افراد تعطیل نشد و به صورت مجازی فایل صوتی کتاب‌‎ها در اختیار اعضا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تمامی مسابقات کتابخوانی، فراخوان‌ها و پایان نامه‌های برتر را از طریق کانال‌ها و گروه‌های مجازی با این قشر به اشتراک گذاشته شد؛ گفت: برنامه‌ها به صورت مشترک با بینایان صورت گرفت تا نابینایان ارتباط بیشتری با جامعه پیدا کنند.

مسئول بخش نابینایان کتابخانه مرکزی همدان به هزینه بر بودن و کم بودن منابع بریل اشاره کرد و گفت: خیرین در تلاشند منابع بیشتری برای بخش نابینایان تأمین کنیم.

سرپرست کتابخانه مرکزی همدان نیز با بیان اینکه کتابخانه مرکزی همدان بخش مجزایی ویژه نابینایان و کم بینایان دارد که تعداد اعضای آن ۲۲۰ نفر است؛ گفت: در این مجموعه حدود ۹۰۰ کتاب بریل و ۱۰ هزار کتاب صوتی وجود دارد.

طاهره فضلعلی افزود: تلاش شده امکانات لازم را برای این قشر فراهم کنیم.

کد خبر 5048578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha