۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۰۷

در راستای خدمات عمرانی؛

۶۰ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی ارائه شد

۶۰ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی ارائه شد

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: امسال در مجموع حدود ۶۰ میلیارد ریال خدمات عمرانی به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد ارائه ‌شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی مجید الهی راد میزان کمک بلاعوض ساخت مسکن به مددجویان روستایی استان را ۲۵ میلیون تومان از محل منابع دولتی عنوان و اظهار کرد: علاوه بر این از محل منابع مردمی کمیته امداد نیز کمک‌های بلاعوض به مددجویان شهری و روستایی برای تسریع در ساخت مسکن آنها اهدا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی ادامه داد: مددجویانی که از شهرها به روستاها مهاجرت می‌کنند نیز برای ساخت مسکن تسهیلات ویژه دریافت می‌کنند.

وی افزود: طی نیمه نخست امسال ۴۵۴ خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شد.

الهی راد بابیان اینکه این خدمات در بخش‌های خرید و احداث مسکن شهری، روستایی و ساخت سرویس بهداشتی و انجام تعمیرات بوده است، گفت: از مجموع کل خدمات ارائه‌شده ۳۱۴ مورد آن مربوط به تعمیرات و ساخت سرویس بهداشتی، ۱۰۴ مورد آن مربوط به مسکن روستایی و ۳۸ مورد نیز مربوط به مسکن شهری بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امسال درمجموع حدود شش میلیارد تومان خدمات عمرانی به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد ارائه‌شده است.

وی با بابیان اینکه از مجموع ۶۰ هزار خانوار تحت حمایت ۵ هزار خانوار فاقد مسکن مناسب هستند، گفت: تأمین مسکن برای این خانوارها با انعقاد تفاهم سه جانبه با استانداری، سپاه و این نهاد در حال انجام است.

الهی راد در انتها گفت: اولویت ساخت مسکن برای مددجویان تحت حمایت با خانوارهای دو نفره به بالا و دارای یتیم است.

کد خبر 5055823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha