۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۱۳

عدم تامین نهاده با نرخ مصوب و قاچاق دلایل افزایش قیمت گوشت

عدم تامین نهاده با نرخ مصوب و قاچاق دلایل افزایش قیمت گوشت

مدیرعامل اتحادیه دامداران علت اصلی افزایش قیمت گوشت گوسفندی را نرسیدن نهاده‌های دامی با قیمت مصوب به دست دامداران و قاچاق دام زنده عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، سعید سلطانی مدیرعامل اتحادیه دامداران علت اصلی افزایش قیمت گوشت گوسفندی را نرسیدن نهاده‌های دامی با قیمت مصوب به دست دامداران و البته قاچاق دام زنده می‌داند.

بر اساس یافته‌های میدانی قیمت گوشت گوسفندی و گوساله در خرده فروشی‌ها با افزایش ۳۰ درصدی و در میادین میوه و تره بار با افزایش حدود ۱۵ درصدی مواجه شده است.

بر همین اساس قیمت شقه گوسفندی در خرده فروشی‌ها از ۹۸ به ۱۳۰ هزار تومان و شقه گوساله هم از حدود ۹۸ هزار تومان به ۱۳۰ هزار تومان رسید و در میادین میوه و تره بار نیز قیمت ران گوسفندی از ۱۱۸ هزار تومان به ۱۳۵ هزار تومان افزایش یافته است.

کد خبر 5056561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عدالت IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
      0 0
      اين همه دروغ چيه مي بافيد؟ از روزي كه قيمت مصوب گندم 4تومن اعلام شد همه چيزهايي كه مرتبط با دام بود بالا رفت. كاه، كنجاله، دان، جو و هر چيز ديگه اي شما هم ياد گرفتيد و هي ميگين قاچاق
    • دامدار IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
      0 0
      متاسفانه دیگه هیچکی به دولت اعتماد نداره ..سال گذشته با فریب بیمه کنید تا علوفه دریافت کنید سه ملیون بیمه کردیم فقط برای ۱۸۰ گوسفند بعد فقط یک تن جوو با هزار دردسر دریافت کردیم ۲۳۰۰ ک با بیمه شد ۵۳۰۰ اندازه یک تن آزاد این حمایت دولت از دامدار بود..حالا میخواهید گوشتمونو بخرید!!!! هیچوقت اعتماد نخواه