۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۰۰

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) :

سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیاردی در گیلان/ ۶۰ هزار شغل ایجاد می شود

سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیاردی در گیلان/ ۶۰ هزار شغل ایجاد می شود

رشت- رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به سرمایه گذاری دو هزار و ۵۰۰ میلیاردی در گیلان، گفت: طی دو سال ۶۰ هزار فرصت شغلی ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مخبر عصر سه شنبه در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی در سالن غدیر استانداری گیلان، بیان کرد: در دشمنی با اسلام و پیامبر (ص) هیچ نکته‌ای برجسته‌تر از جایگاه والای پیامبر دیده نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه بیش از هر زمانی به وحدت نیاز داریم، تصریح کرد: جبهه باطل با تمام امکانات در مقابل ما قرار گرفته و هدف اصلی آنها نیز تحت فشار قرار دادن معیشت مردم است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه ظهور انقلاب باعث جلوه‌گری فرهنگ جهاد و شهادت شد، بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره بر بحث فرهنگ جهادی تاکید دارند زیرا ابزاری است که در اختیار ما قرار دارد اما در دست دشمن نیست.

مخبر خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و مقاومت در فرهنگ لیبرال نیست بلکه در اسلام وجود دارد و در دوران دفاع مقدس به صورت بارز خود را نشان داد.

وی با تاکید بر اینکه نمی‌توان در برابر روحیه ایثار ایستادگی کرد، ادامه داد: امروز با جنگی مواجه هستیم که جغرافیای آن کل کشور بوده و انسان‌های تحت تأثیر آن، همه ملت ایران بوده و فرمانده جنگ اقتصادی نیز مسئولان هستند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به اینکه اگر مسئولان در جنگ اقتصادی خوب عمل کرده و به مردم خدمت می‌کنند و اگر بد عمل کنیم به کل نظام ضربه وارد می‌شود، افزود: ۶۰ درصد اقتصاد دنیا در چند سال آینده اقتصاد دیجیتال خواهد بود.

ضرورت بهره گیری از توانمندی جوانان

مخبر با بیان اینکه در اقتصاد دیجیتال وضعیت کشور و دنیا یکسان است، گفت: نیروی انسانی کشور، سرباز ما در جنگ اقتصادی است و باید به مردم فرصت دهیم تا از خلاقیت و منابع خود برای توسعه کشور استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه ما امروزه دارای قشر عظیمی از جوانان ولایی، مدبر، مدیر و دیندار هستیم که سرمایه بسیار بزرگی برای کشور محسوب می‌شوند، بیان کرد: جوانان رشتی داروهای گران قیمت و با ارزشی را با هزینه بسیار پایین‌تر از مشابه خارجی تولید می‌کنند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به اینکه با وجود جوانان مستعد، در حوزه‌های مختلف از سایر کشورها جلوتر هستیم، خاطرنشان کرد: اگر مسئولان اجازه ریسک به جوانان داده و از آنها پشتیبانی کنند، فرصت بروز پیشرفت و خلاقیت برایشان فراهم می‌شود.

مخبر با بیان اینکه مردم ثروت، مدیریت، خلاقیت و توان اجرایی دارند، تصریح کرد: در برخی موارد ۱۰ هزار نفر در نوبت برای همکاری با ما هستند اما شرایط استفاده از آنها را نداریم؛ باید از توان مدیریتی و مالی مردم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه قرار شد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری استانداری گیلان و طی انعقاد یک تفاهم نامه، در حوزه اشتغال در این استان فعالیت کند، اظهار کرد: قرار است طی دو سال ۱۰ هزار طرح و ۶۰ هزار شغل با دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در گیلان ایجاد کنیم.

کد خبر 5057892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha