۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۸:۲۹

تخصیص صد درصدی بودجه کمیته المپیک تا دو ماه آینده

تخصیص صد درصدی بودجه کمیته المپیک تا دو ماه آینده

کمیته ملی المپیک در حال رایزنی است تا با تخصیص لازم از دولت، سقف پرداختی به فدراسیون‌ها را تا دو ماه دیگر به صد درصد برساند.

به گزارش خبرنگار مهر، با وجود گذشت هفت ماه از سال جاری، کمیته ملی المپیک تاکنون ۷۵ درصد از بودجه مصوب برای فدراسیون‌های ورزشی را به حسابشان واریز کرده است. این میزان بودجه طی سه مرحله و در هر مرحله به میزان ۲۵ درصد از کل بودجه مصوب در اختیار فدراسیون‌های ورزشی قرار داده شده است.

با این حال مسئولان کمیته ملی المپیک در حال رایزنی و مکاتبات لازم هستند تا با تخصیص لازم از خزانه دولت، بخش باقی‌مانده بودجه فدراسیون‌ها را در اختیار آنها قرار دهند.

به گفته کیکاووس سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک، رایزنی‌هایی از طرف صالحی‌امیری رئیس این کمیته با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه انجام شده تا تخصیص دوباره‌ای از دولت در اختیارمان قرار داده شود که در چنین شرایطی ۲۵ درصد باقی‌مانده بودجه فدراسیون‌ها در اختیارشان قرار داده خواهد شد.

سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه کمیته ملی المپیک سال گذشته هم صد درصد بودجه فدراسیون‌ها را در اختیارشان قرار داد، تأکید کرد: تلاشمان این است که پرداختی باقی مانده به فدراسیون‌ها طی دو ماه آینده و تا پیش از سه ماه پایانی سال انجام شود که در چنین شرایطی، میزان پرداختی به فدراسیون‌ها نیز صد درصد خواهد شد.

کد خبر 5058368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha