۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۲۱

در گفتگو با مهر عنوان شد:

آبهای سطحی شهر بندرعباس مهار و هدایت می شوند

آبهای سطحی شهر بندرعباس مهار و هدایت می شوند

بندرعباس - عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: آبگرفتگی شهر بندرعباس در هنگام بارندگی، از مهمترین معضلات شهر بندرعباس است که بزودی آبهای سطحی شهر بندرعباس مهار و هدایت می شوند.

آبتین امیری در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اینکه با آغاز فصل بارندگی در استان، چه راهکاری جهت جلوگیری از آب گرفتگی معابر اندیشیده شده است، گفت: با هماهنگی با معاونت عمرانی شهرداری بندرعباس، کانال کشی ها را در مناطق آبگیر شهر بندرعباس شروع کرده ایم و پیش بینی می شود تا چند ماه آینده، بخش عظیمی از آبهای سطحی شهر بندرعباس مهار خواهند شد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: پست بودن سطح شهر بندرعباس به نسبت سطح دریا و وجود بافت فرسوده، عامل مهمی برای عدم روانی سازی آبهای سطحی در شهر بندرعباس و تجمیع آنها در مسیرهای پرتردد است.

امیری گفت: اگر مشکل اعتباری و مالی حل شود، آماده ایم که تا سه ماه آینده همه مناطق آبخیز شهر بندرعباس را شناسایی و با کانال کشی این آبهای سطحی را مهار کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: برخی از نهادها و ادارات فقط راهکار، توجیه و دستور می دهند و فکر می کنند وظیفه آنها فقط دستور دادن است، در حالی که اصل وجود طرح های نیمه تمام و ناکارآمد به مشکلات اعتباری برمی گردد.

وی گفت: مشکل عمرانی شهر بندرعباس، مشکلات غیر قابل حلی نیستند، ولی حل این مشکلات نیازمند اراده اعتباری و بودجه ای است و تنها با فشار و توصیه این مشکلات حل نمی شود.

کد خبر 5058565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha