۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۳۲

امام جمعه ارومیه تاکید کرد؛

ضرورت عمل به منویات رهبرمعظم انقلاب در خصوص رزمایش کمک مومنانه

ضرورت عمل به منویات رهبرمعظم انقلاب در خصوص رزمایش کمک مومنانه

ارومیه - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، مشارکت طیف‌های مختلف را در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب برای برگزاری باشکوه رزمایش کمک‌های مومنانه لازم و ضروری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته وحدت با اشاره به میلاد رسول مهربانی‌ها در این هفته بر لزوم برنامه ریزی برای محکوم کردن اقدام موهن رئیس جمهور فرانسه در توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) تأکید کرد.

امام جمعه ارومیه افزود: مردم آذربایجان غربی در کنار علما و ملت بیدار جهان در محکومیت این اقدامات به پا خواسته و با خروش غیرت دینی خود اجازه نخواهد داد جریان‌های باطل، انسان ستیز و ضد اسلام جریان توهین به پیامبر خوبی‌ها را عادی سازی کنند و از این طریق مانع شنیده شدن صدای حق در سراسر جهان شوند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت گروه‌های جهادی و برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه عنوان کرد: با توجه به آسیب دیدن برخی فعالیت‌ها و نیز اقشار مختلف جامعه با شیوع ویروس کرونا عمل به این منویات ضروری است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در ادامه نصرت الهی را نتیجه تقوای مردم برشمرد و گفت: اگر انسان تقوا داشته باشد خداوند همیشه او را یاری و روزی او را فراوان می‌کند و اگر در جامعه تقوا ساری و جاری شود خداوند ابواب نعمت و رحمت خود را به روی جامعه می‌گشاید.

حجت الاسلام عسگر فعال آذر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: دیدار با خانواده معظم شهدای اهل سنت، برگزاری همایش طلایه داران وحدت، برنامه‌های مختلف در صدا و سیما با حضور علمای شیعه و سنی، برگزاری گفتمان و نشست‌ها، پخش مستندهای مختلف و برگزاری مسابقات فرهنگی در بین روحانیون از جمله برنامه‌های هفته وحدت است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی هم با اشاره به تقارن هفته وحدت با ۱۳ آبان و اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس نبی اکرم (ص) گفت: توجه ویژه به موضوعاتی از جمله اقتدار بلاد اسلامی، حب اهل بیت علیهم السلام، وجود نازنین پیامبر گرامی اسلام (ص)، قرآن و عترت به عنوان مهمترین مشترکات شیعه و سنی در این هفته لازم و ضروری است.

مسعود مجرد افزود: صدا و سیما نقش بی بدیل خود را با توجه به تهدیدات دشمنان در هفته وحدت امسال نیز به نحو احسن انجام خواهد داد و باید علاوه بر آن برنامه‌های مختلف نیز با محوریت صیانت از جایگاه رفیع پیامبر اسلام (ص) برگزار شود.

کد خبر 5058606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha