۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۰۴

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان خبر داد؛

کشف بیش از ۱۰۰۰ کیسه آرد یارانه‌ای احتکار شده در انبارهای لرستان

کشف بیش از ۱۰۰۰ کیسه آرد یارانه‌ای احتکار شده در انبارهای لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان از کشف هزار و ۱۳ کیسه آرد یارانه‌ای احتکار شده در انبارهای این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله بیرانوند امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مانور نظارت بر چرخه تأمین آرد لرستان از ۲۶ مهر ماه در همه شهرستان‌های استان لرستان آغاز و تا اطلاع ثانوی نیز ادامه دارد، گفت: از آغاز مانور در استان تاکنون از هزار و ۵۰۰ واحد نانوایی و ۱۳ کارخانه آرد توسط گشت‌های مشترک نظارتی با محوریت اداره کل غله و مشارکت بازرسان سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی و تشکل‌های صنفی بازرسی به عمل آمده است.

وی، افزود: در این بازرسی‌ها در مجموع ۱۴۸ واحد متخلف شناسایی و برای اعمال قانون به مراجع ذیربط معرفی شده اند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان، بیان داشت: در جریان اجرای مانور هزار و ۱۳ کیسه آرد یارانه‌ای که در برخی انبارها به صورت غیر قانونی نگهداری می‌شد کشف و ضبط شده و پرونده آردهای مکشوفه نیز تحت عنوان قاچاق و عرضه خارج از شبکه به تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

بیرانوند، گفت: همچنین ۱۰ نانوایی کسر سهمیه و ۴ واحد نیز پلمپ شده اند.

وی، یادآور شد: در مانور نظارت بر چرخه تأمین آرد علاوه بر بازرسی از نانوایی‌ها، کارخانجات آرد و پیمانکاران حمل آرد استان اطلاعات کامل واحدهای نانوایی در قالب چک لیست‌های مربوطه دریافت و ثبت می‌شود.

کد خبر 5059379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha