۸ آبان ۱۳۹۹، ۲۲:۱۴

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اردبیل:

نماز جمعه در ۳شهرستان اردبیل برگزار نمی شود

نماز جمعه در ۳شهرستان اردبیل برگزار نمی شود

اردبیل - رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: نماز عبادی، سیاسی جمعه فردا در اردبیل، مشگین شهر و پارس آباد اقامه نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام ناصر نصیری ضمن تبریک ولادت پیامبر اعظم و آغاز هفته وحدت و محکومیت اهانت به نبی گرامی اسلام (ص) اظهار کرد: با نظر ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر و شهرهای لاهرود و رضی برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین طبق تصمیمات اتخاذ شده در دیگر نقاط استان اردبیل نماز جمعه فردا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه می‌شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل با بیان اینکه مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نهایت همکاری لازم را داشته باشند، تصریح کرد: از حاضران در اقامه نماز جمعه انتظار می‌رود حتماً از ماسک استفاده کنند و استفاده از مهر و سجاده شخصی را در هنگام اقامه نماز مورد توجه قرار دهند تا شرایط شیوع این بیماری در استان کاهش یابد.

حجت‌الاسلام نصیری با بیان اینکه اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با رعایت شرایط خاص در دستور کار است اظهار کرد: لازم است از حضور سالمندان و کودکان در مصلی‌ها جلوگیری شده و استفاده از ماسک نیز مبنای کار باشد.

وی افزود: انتظار می‌رود تا در راستای رسیدن به وضعیت سفید همگان همکاری‌های لازم را با ستاد ملی کرونا داشته باشند.

کد خبر 5059522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha