طبق گزارش المیادین؛

وضع جسمانی ماهر الاخرس در حال وخیم تر شدن است

وضع جسمانی ماهر الاخرس در حال وخیم تر شدن است

خبرنگار شبکه المیادین اعلام کرد: ماهر الاخرس اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی که در نود و هفتمین روز اعتصاب غذای خود به سر می‌برد، به دلیل وخامت اوضاع جسمانی، هر از گاهی به کما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین اعلام کرد: ماهر الاخرس اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی که در نود و هفتمین روز اعتصاب غذای خود به سر می‌برد، به دلیل وخامت اوضاع جسمانی، هر از گاهی به کما می‌رود.

خبرنگار المیادین گزارش داد: با گذشت ۹۷ روز از اعتصاب غذای ماهرالاخرس اسیر فلسطینی، وضعیت وی وخیم تر شده است تا جایی که در فواصل زمانی مختلف به دلیل ادامه اعتصاب غذا به کما می‌رود.

ماهر عبداللطیف اخرس اسیر ۴۹ ساله فلسطینی در اعتراض به بازداشت موقت و بدون تفهیم اتهام خود در زندان رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذای نامحدود زد.

این اسیر فلسطینی وصیت کرده که نمی‌خواهد در بیمارستان رژیم صهیونیستی از دنیا برود و خواسته که او را به بیمارستانی در کرانه باختری منتقل کنند تا در میان هموطنان و فرزندان خود جان دهد.

با این وجود، دادگاه رژیم صهیونیستی همچنان با آزادی این اسیر ۴۹ ساله فلسطینی و همچنین انتقال او به بیمارستانی در کرانه باختری مخالف است.

کد خبر 5060825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha