۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۵۵

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمان خبر داد:

توزیع ۲ تن گوشت گرم در سطح استان کرمان

توزیع ۲ تن گوشت گرم در سطح استان کرمان

کرمان - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمان گفت: در راستای کمک‌های مومنانه در سومین مرحله طرح ملی راهکار ۲ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت گرم در استان توزیع می شود.

حجت الاسلام مصطفی گرجی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بحث شیوع ویروس کرونا و ضرورت همراهی گروه‌ها و اقشار مختلف مردم برای یاری رساندن به افراد نیازمند و آسیب دیده ناشی از کرونا، افزود: متأسفانه همچنان شاهد انتشار این ویروس منحوس هستیم و در این میان تعدادی از افراد بنا به دلایل مختلف دچار مشکلات مختلفی از جمله مسائل مالی شده‌اند و ضرورت دارد که همه ما دست به دست هم داده و به یکدیگر کمک کنیم.

وی اضافه کرد: آنچه که ضرورت اینگونه فعالیت‌های خداپسندانه را بیشتر می‌کند، صحبت‌های مقام معظم رهبری در ستاد ملی مقابله با کرونا بود و ایشان تاکید داشتند که این کمک‌های مومنانه با جدیت انجام شود و قطع یقین یکی از بهترین ظرفیت‌ها در این زمینه مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هستند.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان بیان داشت: در بحث کرونا مسجد و کانون‌های مساجد استان کرمان در فعالیت‌های مختلفی همچون، کمک‌های مومنانه، تولید و توزیع ماسک، دستکش و ضدعفونی کردن معابر و مساجد ورود پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: در راستای کمک‌های مومنانه با همکاری مؤسسه خیریه حضرت خدیجه، کمیته امداد، برنامه سمت خدا و مؤسسه نیکوکاری رضوان کرمان در سومین مرحله طرح ملی راهکار (رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار) اقدام به توزیع ۲ هزار و ۲۰۰ کیلو گوشت گرم در استان کرده است.

حجت الاسلام گرجی اظهار کرد: به یاری خداوند در ادامه نیز متناسب با توان و ظرفیت خود در حوزه‌های مختلف ورود خواهیم کرد تا بلکه بتوانیم به سهم خود در این زمینه گامی برداریم.

کد خبر 5062344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha