۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۲۲:۵۳

در ستاد تنظیم بازار فومن مطرح شد:

سهمیه ۱۹ تنی روغن برای فومن/ با واحدهای متخلف برخورد می شود

سهمیه ۱۹ تنی روغن برای فومن/ با واحدهای متخلف برخورد می شود

فومن- جلسه ستاد تنظیم بازار فومن برگزار و مسئولان از تخصصی سهمیه ۱۹ تنی روغن نباتی به این شهرستان خبر داده و بر برخورد قاطع با واحدهای صنفی متخلف تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا محسنی در جلسه ستاد تنظیم بازار که عصر دوشنبه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: با برخی واحدهای صنفی که تخلف می‌کنند، برخورد قانونی در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار فومن وضعیت عرضه مرغ در این شهرستان را عادی و مناسب ارزیابی کرد و افزود: تأسیس حداقل یک واحد کشتارگاه مرغ برای فومن از الزامات تکمیل چرخه تولید و عرضه به بازار است.

محسنی با بیان اینکه تفاوت نرخ فروش قیمت میوه در شهرستان قابل پذیرش نیست، اظهار داشت: ساماندهی عاملین خرید و فروش روغن، شکر و میزان جذب برای سهمیه شهرستان با جدیت پیگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به اقدام اتحادیه کلوچه پزان شهرستان در پی افزایش خود سرانه قیمت کلوچه، گفت: افزایش قیمت کلوچه فومن تنها با نظر کمیسیون نظارت در شهرستان باید اجرایی شود.

فرماندار فومن با تاکید بر اینکه اگر صنوف قانون را رعایت نکرده و اقدام به گران فروشی کنند ابتدا تذکر کاهش سهمیه و در نهایت لغو امتیاز را به همراه دارد، اظهار داشت: بازرسی اتاق اصناف، تعزیرات و ادا را سمت به صورت منظم و شبانه روزی اعمال شود.

برگزاری مراسم عروسی چالش این روزهای شبکه بهداشت فومن

در ادامه رئیس شبکه بهداشت و درمان فومن با بیان اینکه همزمان با آغاز فصل سرد سال میزان ابتلاء به کرونا در حال افزایش است، گفت: اصناف و بازار دچار تغییرات اساسی شده که فعالان این صنف به شدت تحت فشار قرار گرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه به برخی از واحدهای متخلف در شهرستان فومن به جهت عدم رعایت پروتکل‌ها در مرحله اول تذکر و در نهایت پلمپ صورت گرفته است، افزود: برخورد با تعدادی از قلیان سراهای فعال، مراکز تجاری، پاساژها و نانوایی‌ها متخلف نیز در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان فومن از برگزاری جشن‌های عروسی در این شهرستان گلایه و اظهار کرد: این مسئله شبکه بهداشت را با چالش مواجهه کرده است که اکثر مبتلایان به کرونا در این شهر شامل مسافران و حاضران در جشن‌های عروسی را شکل می‌دهد.

ارجاع ۱۴۸ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی فومن

رئیس اداره صمت فومن با اشاره به تعیین سهمیه ۱۹ تنی روغن نباتی برای این شهرستان، تصریح کرد: همه سهمیه تعیین شده خریداری و تا روزهای آینده مشکل روغن خوراکی خانوار در شهرستان حل می‌شود.

وی با بیان اینکه مواد شوینده توسط کارخانجات ٣٠ الی ۴۰ درصد افزایش قیمت داشته است، تصریح کرد: ۱۴۸ پرونده به تعزیرات ارجاع شده که میزان تخلفات بیش از پنج میلیارد ریال بوده است.

کد خبر 5062722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha