۱۳ آبان ۱۳۹۹، ۹:۵۵

ملکی خبر داد

وقوع دو حادثه آوار در تهران/ هیچکدام از حوادت مصدوم نداشتند

وقوع دو حادثه آوار در تهران/ هیچکدام از حوادت مصدوم نداشتند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه تخریب آوار در دو نقطه متفاوت پایتخت در شب گذشته خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۲:۴۰ بامداد امروز یک مورد تخریب ساختمان در خیابان نبرد شمالی خیابان ثانی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان از دو ایستگاه به محل اعزام می‌شوند و مشاهده می‌کنند محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی بوده که کارگران در حال تخریب هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: در ساعات بامدادی یکباره سقف این ساختمان تخریب می‌شود که باعث شده عواملی که در محل حضور داشته و این صحنه را می‌بینند، به آتش‌نشانی اعلام کنند و به دلیل آنکه هیچیک از مسئولان پروژه پاسخگوی آتش‌نشانان نبودند، نیمه شب بود و تلفن‌ها را اکثراً جواب نمی‌دادند، آتش‌نشانان عملیات امداد و نجات را آغاز کرده اما پس از ساعاتی، مشخص شد که فردی زیر آوار نیست.

ملکی بیان کرد: ساعت ۴:۱۲ صبح عملیات ایمن‌سازی به پایان رسید و محل تحویل عوامل شهرداری شد.

تخریب آوار در پاساژ ترخانی در خیابان وحدت اسلامی

وی با اشاره به حادثه مشابه حادثه فوق گفت: حادثه دیگری در ساعت ۳:۴۶ صبح در بازار ترخانی در خیابان وحدت اسلامی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام می‌شود که آتش‌نشانان از دو ایستگاه به محل اعزام می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: مشاهده می‌شود در کنار این پاساژ سه طبقه قدیمی، یک ساختمان مشغول گودبرداری است به همین دلیل یکی از مغازه‌ها در طبقه دوم این پاساژ تخریب شده است.

ملکی گفت: آتش‌نشانان مراحل ایمن‌سازی را انجام داده و دو نگهبان حاضر در محل را خارج کردند البته این دو نفر دچار آسیب نشده بودند اما برای حفظ جانشان، آتش‌نشانان از آنها خواستند که محل را ترک کنند.

کد خبر 5062799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha