۱۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۰۱

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان:

محرومیت در ۵۰کیلومتری معادن/شرکت ها به وظایف اجتماعی خود عمل کنند

محرومیت در ۵۰کیلومتری معادن/شرکت ها به وظایف اجتماعی خود عمل کنند

سیرجان - رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به محرومیت مردم در ۵۰ کیلومتری برخی معادن استان کرمان گفت: شرکت های صنعتی و معدنی باید به مسئولیت های اجتماعی خود در این زمینه عمل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهباز حسن‌پور پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم بهره‌برداری از مرحله نخست طرح ملی انتقال آب خلیج فارس به مناطق کویری بیان داشت: شرکت‌های صنعتی و معدنی باید به مسئولیت‌های اجتماعی خود نه فقط در زمینه آب، بلکه در بحث درمان هم عمل کنند.

وی افزود: در شرایط فعلی که درگیر کرونا هستیم شرکت‌های صنعتی معدنی باید به کمک مردم بشتابند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر گفت: در حال حاضر در ۵۰ کیلومتری برخی معادن، مردمی زندگی می‌کنند که هنوز تحت پوشش نهاد کمیته امداد و یا بهزیستی هستند و نیاز است شرکت‌های صنعتی و معدنی اولویت خود را به این مردم اختصاص دهند.

حسن‌پور ادامه داد: از وزیر صمت درخواست می‌کنم به تمامی شرکت‌های صنعتی و معدنی دستور دهد تا شعاع ۵۰ کیلومتری واحد خود مسائل و مشکلات شهرهای کوچک و روستاها را مرتفع کنند.

وی یادآور شد: مدیران شرکت‌ها باید توجه جدی به مسئولیت‌های اجتماعی خود داشته باشند، انتظار داریم بحث اشتغال را در سال جهش تولید جدی بگیرند زیرا در حال حاضر تعداد زیادی از جوانان متخصص بیکار هستند.

کد خبر 5064326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فاطمه IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
      0 0
      درشهرستان سیرجان گلخانه های پردیس که شصت عدد هستند وبا خانواده وتعدادی کار گر زندگی می کنند اب اشامیدنی ندارند اینشاالله فکری به حا لشان بکنید از اب الوده استفاده می کنند