۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۰۵

در دانشگاه های علوم پزشکی؛

کانون‌های دانشجویی برتر هلال احمر معرفی شدند

کانون‌های دانشجویی برتر هلال احمر معرفی شدند

جشنواره کانون‌های دانشجویی برتر هلال احمر وزارت بهداشت با معرفی نتایج نهایی و معرفی کانون‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، محسن پیغمبری دبیر اجرایی جشنواره انتخاب کانون‌های برتر دانشجویی هلال احمر وزارت بهداشت با اعلام این خبر گفت: ۴۱ کانون از مجمع کانون‌های هلال احمر وزارت بهداشت در این جشنواره شرکت کرده و آثار خود را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

وی افزود: مطابق شیوه‌نامه جشنواره آثار در دو مرحله ارزیابی شد و پس از پایان ارزیابی مرحله اول و اعلام اولیه نتایج، هشت کانون دانشجویی برتر توانستند نیمی از امتیازات را به دست آورند.

پیغمبری اضافه کرد: با پایان مرحله اول بلافاصله داوران در مرحله دوم به فعالیت پرداختند. داوران این دوره ترکیبی از نمایندگان سازمان جوانان هلال احمر، معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و نماینده‌ای از شورای مرکزی مجمع تخصصی هلال احمر وزارت بودند که با بررسی و ارزیابی دقیق مستندات اسامی کانون‌های برگزیده نهایی را در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره به همت اداره کل کانون‌های فرهنگی وزارت بهداشت و با همکاری سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و با هدف انگیزه‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و معرفی نمونه‌های برتر و ارزش‌گذاری دبیران برجسته کانون‌های دانشجویی هلال احمر وزارت بهداشت و تلاش برای معرفی دبیران و کانون‌های کوشا و فعال در سطح ملی به صورت مجازی برگزار شد. 

دبیر اجرایی جشنواره انتخاب کانون‌های برتر دانشجویی هلال احمر وزارت بهداشت یادآور شد: کانون‌های برتر دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی اراک، دانشگاه علوم پزشکی جهرم و دانشگاه علوم پزشکی کاشان سه کانون برگزیده نهایی این جشنواره هستند.

کد خبر 5065337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha