۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۹:۱۳

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن با شیوه جدید

 برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن با شیوه جدید

قزوین - رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کشور به دلیل شیوع کرونا به شیوه‌ای متفاوت برگزار خواهد شد.

علی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کشور این بار به دلیل شیوع کرونا با شیوه متفاوتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات در مراکز استان‌ها و به صورت آنلاین و ویدئو کنفرانس با حضور متسابقین استانی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: در بخش بانوان خانم‌ها مرضیه سهرابی در رشته حفظ ۲۰ جز، مهناز مؤمنی در حفظ کل قرآن کریم، انسیه حاج یوسفی در رشته ترتیل و زهرا کریم خان زند در رشته قرائت تحقیق از ۱۸ آبان ماه با دیگر رقبای خود به رقابت خواهند پرداخت.

وی بیان کرد: همچنین از ۲۰ آبان نیز در حفظ ۲۰ جز محمدجواد محجوب، حفظ کل سعید علی اکبری، قرائت تحقیق مهدی جوزی، رشته اذان علی غلامی و قرائت تحقیق نیز علی غلامی و سید مصطفی حسینی به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

عظیمی تصریح کرد: در بخش قرائت، قرائت‌های ضبط شده آقایان نیز که ۲۱ آبان در سیمای مرکز قزوین ضبط می‌شود، از هشتم تا ۱۵ آذرماه در برنامه‌ای ویژه از شبکه قرآن پخش و داوری خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: در مجموع ۹ نفر از قزوین در این مسابقات حضور دارند که امیدواریم شاهد درخشش آنها در مرحله کشوری باشیم.

کد خبر 5065996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha