۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۴۹

سومین شماره از فصلنامه مطالعات عالی هنر منتشر شد

سومین شماره از فصلنامه مطالعات عالی هنر منتشر شد

فرهنگستان هنر سومین شماره فصلنامه تخصصی مطالعات عالی هنر را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین شماره از این فصلنامه تخصصی، ویژه بهار ۱۳۹۹ به سردبیری مصطفی گودرزی و با صاحب‌امتیازی فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

مطالعات عالی هنر نشریه‌ای است که به انتشار پژوهش‌ها و مقالات علمی، تألیفی و تصنیفی پژوهشگران و صاحب‌نظران در قلمرو هنرهای تجسمی و هنرهای دیداری و مطالعات میان‌رشته‌ای آنها با دیگر حوزه‌های هنر و سایر علوم می‌پردازد.

«بررسی نقشِ کُپی، بدل‌سازی و جعل در اصالت نقاشی» از ادهم ضرغام، آذین یوسفیانی؛ «مفهوم پیشرفت در هنر» محمدرضا ابوالقاسمی، ناصر مقدم؛ «نقاشی و امر گروتسک؛ پژوهشی در جهان گروتسک پیتر بروگل پدر» از آبتین رادمنش؛ «درآمدی بر تبلیغات سیاسی شوروی و تجلی آن در پوسترسازی» از مینو ندافیان؛ «مربعِ هنرمند، اثر هنری، مخاطب و محیط در هنر امروز» از محمد شمخانی، مصطفی گودرزی؛ «گفتمان‌های از یاد رفته در مجموعه یاد سبز قاسم حاجی‌زاده با تاکید بر رویکرد تحلیلی فرکلاف» از محبوبه پهلوان‌نوده، ترنم تقوی؛ و «مقایسۀ مبانی آفرینش هنری در سوررئالیسم و مبانی خلق هنری در حکمت متعالی» از محمدصدرا امینی؛ عناوین مقالات منتشرشده در این شماره از نشریة مطالعات هنر است.

علاقه‌مندان برای تهیه این نشریه می‌توانند به نشانی تهران، خیابان ولیعصر (ع)، نرسیده به تقاطع خیابان طالقانی، شماره ۱۵۵۰، کتاب‌فروشی فرهنگستان هنر یا اینجا مراجعه کنند.

کد خبر 5066593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha