۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۲۲:۲۰

رئیس اداره اوقاف دامغان:

۳۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند دامغان توزیع شد

 ۳۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند دامغان توزیع شد

دامغان- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۰۰ بسته کمک آموزشی نیز بین نیازمندان توزیع شده است.

علی اصغر مقیمیان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۳۰۰ بسته معیشتی از سوی بقاع متبرکه و امامزادگان دامغان به نیازمندان اهدا شد، بیان کرد: در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند و مبتلا به بیماران کرونایی یک هزار عدد ماسک، مواد ضد عفونی و غذای گرم از سوی ۵۰ خیر نیک‌اندیش به ارزش ۷۵۰ میلیون تومان توزیع شد.

وی اضافه کرد: برای کمک به دانش آموزان نیازمند، کمک مهر تحصیلی شامل ۱۰۰ پک اعم از کیف، کفش و لوازم التحریر به ارزش ۳۰ میلیون تومان در دامغان و شهرهای امیریه، دیباج و کلاته رودبار با همکاری آموزش و پرورش، سپاه و نیروی انتظامی توزیع شد.

رئیس اوقاف دامغان به اجرای طرح نیات اجتماعی و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد از سوی اوقاف و امور خیریه دامغان اشاره داشت و افزود: تاکنون پنج زندانی جرایم غیر عمد در زندان دامغان بر اساس طرح نیات اجتماعی آزاد و زمینه آزادی یک زندانی دیگر با ۲۰ میلیون تومان بدهکاری فراهم شده است.

مقیمیان با بیان اینکه طرح افق در شش آستان مقدس امامزادگان دامغان با رویکرد فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی با همکاری هیئت امنا در حال اجرا است، ابراز کرد: طی ماه‌های اخیر دو وقف مشارکتی با نیت‌های قرآنی و عزاداری در حال ثبت است که ارزش این دو وقف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود.

کد خبر 5067477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha