۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۳۸

رئیس کمیسیون فرهنگی‌ شورای شهر همدان:

تورم و لحظه‌ای شدن قیمت‌ها به رنجی بزرگ برای مردم تبدیل شده است

تورم و لحظه‌ای شدن قیمت‌ها به رنجی بزرگ برای مردم تبدیل شده است

همدان - رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان بابیان اینکه مشکلات اقتصادی پیش آمده در کشور ناشی از سوء مدیریت‌ها است، گفت: تورم و لحظه‌ای شدن قیمت‌ها به رنجی بزرگ برای مردم تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر کاوسی‌امید ظهر دوشنبه در نطق پیش از دستور صحن شورای شهر همدان اظهار کرد: در تحلیل پدر طراحی تحریم‌ها علیه ایران (ریچارد نفیو) آمده که ایران، توان عبور از تحریم‌ها را به‌ویژه تحریم‌های ۱۳ آبان که به نظر آنان یکی از شدیدترین تحریم‌ها بود؛ دارد.

وی افزود: در این تحلیل آمده که برای تحمیل فشار بیشتر به ایران باید بخشی از تحریم‌ها برداشته و پس از آن، دوباره تحریم‌های گسترده اعمال شود.

کاوسی‌امید گفت: بخش عمده‌ای از مشکلات و مسائل کشور در بخش اقتصاد، ارتباطی به مسائل خارجی و تحریم‌ها ندارد و منشأ آن داخلی است، اما متأسفانه دولتمردان با چنین اظهارنظرها و بهانه‌هایی سعی دارند ضعف‌های خود را توجیه کنند.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه اختلاف قیمت کارخانه و بازار در خودرو هیچ‌گونه ارتباطی با تحریم نداشته و ندارد از این‌رو بخش عمده مشکلات کشور را باید در داخل کشور بررسی و حل کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان در ادامه گفت: متأسفانه در زمینه ارائه آمارها نیز شاهد نوعی تضاد و ناهمخوانی با آنچه در کف خیابان‌ها و جامعه می‌گذرد هستیم؛ درحالی‌که بدون هیچ‌گونه سندی از کاهش نرخ بیکاری سخن به میان می‌آید.

کاوسی‌امید با تأکید بر اینکه تورم و لحظه‌ای شدن قیمت‌ها به رنجی بزرگ برای مردم تبدیل شده است؛ گفت: با این شرایط، جوانان مؤمن انقلابی با لبیک به فرمان رهبری بار دیگر وارد عرصه خواهند شد و در راستای برطرف کردن مشکلات، از جان خود خواهند گذشت.

کد خبر 5067509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha