۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۴۴

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول تأکید کرد:

محدودیت‌های کرونایی در دزفول در صورت بی‌توجهی اصناف تمدید می شوند

محدودیت‌های کرونایی در دزفول در صورت بی‌توجهی اصناف تمدید می شوند

دزفول- سرپرست فرمانداری ویژه دزفول، گفت: در صورتی که اصناف دزفول مصوبه کاهش زمان فعالیت را رعایت نکنند، پلمب می‌شوند و مدت اعمال محدودیت‌های کرونایی نیز افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهمند پور صبح امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: محدودیت‌های کرونایی در حوزه اصناف و مشاغل که شب گذشته اطلاع‌رسانی شد، از امروز در شهرستان دزفول و ۹ شهر دیگر خوزستان اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد کرونا، تمام مشاغل و اصناف در دزفول به مدت یک هفته صرفاً تا ساعت ۱۸ اجازه فعالیت دارند و پس از این ساعت هرگونه فعالیت ممنوع است.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه این محدودیت‌ها شامل بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی، درمانی، مطب‌ها و داروخانه‌ها، آتش‌نشانی و مراکز امدادی، فروشگاه‌های مواد غذایی، سوپرمارکت‌ها و نانوایی‌ها نمی‌شود، تصریح کرد: گروه‌های شغلی دو، سه و چهار که لیست آنها شب گذشته اطلاع‌رسانی شده است، مشمول این محدودیت‌ها هستند.

فرهمند پور بر لزوم تبعیت تمام اصناف از این مصوبه تأکید کرد و گفت: تیم‌های بازرسی دستگاه‌های متولی در ستاد کرونا گشت‌های خود را از عصر امروز به صورت جدی و مستمر آغاز خواهند کرد؛ اصنافی که برخلاف قانون فعالیت خود را از ساعت ۱۸ به بعد ادامه داده باشند، پلمب خواهند شد و در این راستا تعارفی با کسی نخواهیم داشت؛ در صورتی که اصناف رعایت نکنند و نتیجه مثبتی عاید نشود، محدودیت یک هفته‌ای افزایش خواهد یافت.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه هر اداره موظف است نظارت لازم را بر اصناف تحت نظارت خود داشته باشد، ادامه داد: در فروشگاه‌های بزرگ و مجتمع‌های تجاری نیز صرفاً بخش هایپرمارکت اجازه فعالیت دارند و سایر اصناف در این اماکن صرفاً تا ساعت ۱۸ اجازه فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: در اوایل کرونا اصناف شهرستان تعامل و همکاری بسیار خوبی را در زمینه تعطیلی بازار داشتند که انتظار داریم این همکاری برای اجرای این محدودیت‌های جدید نیز وجود داشته باشد تا ناچار به پلمب و جریمه نباشیم.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در ادامه بر افزایش اهتمام مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از ترددهای غیرضروری تأکید کرد و گفت: دزفول در وضعیت هشدار قرار دارد؛ بنابراین از مردم و اصناف می‌خواهیم با همکاری و رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا مانع از بازگشت وضعیت قرمز و بحرانی به شهرستان شوند.

کد خبر 5067992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهزیار IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      0 0
      ببخشید پس چرا تا الان هیچ یک از اصناف تعطیل نکرده اند