۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۵۶

استاندار کرمانشاه:

محدودیت‌های کرونایی ۶ شهرستان پرخطر کرمانشاه لغو می‌شود

محدودیت‌های کرونایی ۶ شهرستان پرخطر کرمانشاه لغو می‌شود

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد کرونا استان کرمانشاه از لغو محدودیت‌ها در ۶ شهرستان پرخطر کرمانشاه به درخواست و مسئولیت فرمانداران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند ظهر امروز در جلسه ستاد کرونا استان که با حضور معاونین استانداری، رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مدیران استان در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تمام تلاش ما در راستای تحقق اهداف برنامه ریزی شده برای حفظ سلامت مردم است و مدیران وظیفه دارند که نهایت اهتمام خود را در این راستا به کار گیرند.

استاندار کرمانشاه مصوبه‌های جدید و تصویبی از سوی اعضای این ستاد را اعلام و تصریح کرد: بنا به درخواست فرمانداران از روز شنبه هفته آینده محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی در ۶ شهرستان استان به خاطر مسائل معیشتی لغو می‌شود و چنانچه مشکلی در این راستا ایجاد شود فرمانداران باید پاسخ‌گو باشند.

بازوند همچنین با اشاره به ساعات کاری ادارات افزود: ساعات کاری ادارات از روز شنبه ۲۴ آبان ماه از ساعت ۷ و سی دقیقه صبح تا ساعت ۱۴ و سی دقیقه خواهد بود و همچنین تعلیق و تعدیل روند کاری کارمندان به صورت ۵۰ درصد از روز شنبه در اختیار مدیران ذیربط خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه کرمانشاه یک کلانشهر محسوب می‌شود از ساعت ۱۸ روز ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر ماه کلیه فعالیت‌های گروه ۲، ۳ و ۴ تعطیل است و دستگاه‌های ذیربط موظف به برخورد لازم خواهند بود.

استاندار کرمانشاه از اداره صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با همکاری اتاق اصناف خواست که بررسی‌های لازم را جهت تعطیلی منطقه‌ای از شهر کرمانشاه که دارای جمعیت زیاد و تردد گسترده مردم است، را انجام دهند و چنانچه به بررسی لازم در این زمینه رسیدند در جلسه شنبه هفته آینده به ستاد کرونا استان اعلام کنند.

بازوند تاکید کرد: ضروری است که به منظور آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم یکی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در صداوسیما و از طریق رسانه‌ها به تشریح مشاغل ۲، ۳ و ۴( که در ارتباط با کرونا تعطیل هستند) بپردازد تا مردم بیش از گذشته با این مشاغل آشنا شوند.

وی همچنین گفت: ضرورت دارد که فعالیت مکان‌هایی که اقدامات مربوط به عمل زیبایی و جراحی پوست را انجام می‌دهند، به مدت دو هفته تعطیل شوند و در این راستا نظارت دقیق برای تعطیلی این نوع اقدامات ضروری است.

کد خبر 5069301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha