۱ آذر ۱۳۹۹، ۹:۴۸

در گفتگو با مهر بیان شد:

حق نوار مرزی؛ گمشده کادر درمان

حق نوار مرزی؛ گمشده کادر درمان

تایباد ـ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی تایباد گفت: مسئله مزایای حق نوار مرزی در برخی ادارات تایباد اجرایی می شود اما تاکنون ابلاغی به شبکه بهداشت این شهرستان نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرسنل بهداشت و درمان شهرستان ‌مرزی تایباد از عدم اجرای طرح مزایای حق نوار مرزی بعد از گذشت یک سال از صدور بخشنامه کشوری گلایه دارند.

یکی از این پرسنل که در یکی از مراکز درمانی تایباد مشغول به فعالیت است، در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: تاکنون حق نوار مرزی به ما تعلق نگرفته و اگر هم چنین چیزی هست، من در جریان نیستم.

حق نوار مرزی به ما تعلق نمی گیرد

یکی دیگر از پرسنل شبکه بهداشت و درمان تایباد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: متاسفانه حق نوار مرزی نه تنها به ما بلکه به هیچ یک کدام از همکارانمان در این شهرستان تعلق نگرفته است.

دیگر کادر درمانی این شهرستان که این روزها با دیگر همکارانش مشغول مقابله با کروناست در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مگر ما چنین حقی هم داریم؟!.

برخی دیگر از پرسنل نیز حاضر به گفتگو در این خصوص نشدند.

بخشنامه‌ای در خصوص حق نوار مرزی به شهرستان ابلاغ نشده است

حیدر اسحانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی تایباد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بخشنامه کشوری برخورداری از مزایای حق نوار مرزی، هنوز به شبکه بهداشت و درمان ابلاغ نشده است.

وی با بیان اینکه این مزایا تنها مربوط به شهرستان مرزی تایباد نمی شود، بیان کرد: حق نوار مرزی مربوط به کل کشور است که تاکنون در هیچ قسمتی از شبکه بهداشت و درمان استان خراسان رضوی پرداخت نشده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی تایباد با اظهار بی اطلاعی از زمان اجرای این بخشنامه، تصریح کرد: شنیده شده که در برخی ادارات تایباد، مزایای حق نوار مرزی در دریافتی کارمندان اعمال می شود.

گفتنی است، خراسان رضوی بیش از ۳۰۰ کیلوامتر مرز مشترک با افغانستان دارد که ۹۰ کیلومتر آن در شهرستان تایباد قرار گرفته است.

کد خبر 5069471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha