۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۰۰

معاون فرهنگی ارشاد فارس خبر داد:

رشد فروش کتابفروشی ها در پاییزه کتاب ۱۳۹۹

رشد فروش کتابفروشی ها در پاییزه کتاب ۱۳۹۹

شیراز- معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از رشد فروش کتابفروشی ها در پاییزه کتاب ۱۳۹۹ خبر داد.

مهدی امیدبخش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه تاکنون ۶ هزار و ۲۶۸ عنوان کتاب در ۲ روز اخیر فروش رفته است، گفت: فارس از بابت پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس تعداد کتاب در جایگاه چهارم طرح یادشده قرار دارد و این در حالیست که فقط ۲ روز از آغاز طرح گذشته است.

وی از فروش بیش از ۲ میلیارد ریالی کتاب در طرح پاییزه هم خبر داد و افزود: تا ظهر یکشنبه ۲۵ آبان ماه جاری استان فارس با بیش از ۲ میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال فروش در میانه فهرست پرفروش‌ترین استان‌های پاییزه کتاب ۱۳۹۹ قرار دارد.

امیدبخش با یادآوری اینکه در پاییزه کتاب سال جاری ۴۵ کتابفروشی استان فارس مشارکت دارند، گفت: مانند دوره‌های پیشین پاتوق کتاب شیراز، کلبه کتاب جهرم و بچه‌های کتاب شیراز در میان پرفروش‌ها خودنمایی می‌کنند.

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی فارس، ادامه داد: علاقه مندان به کتاب ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند در فضای مجازی از کتابفروشی های طرح کتاب تهیه کنند و نیازی به مراجعه حضوری ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، پاییزه کتاب که همزمان با سراسر کشور با پیوستن ۸۴۹ کتابفروشی از شنبه ۲۴ آبان ماه آغاز شد تا ۳۰ آبان ادامه دارد.

کد خبر 5071958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha