۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۹:۴۱

مسئول بسیج دانشجویی البرز خبر داد؛

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم البرز

 توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم البرز

کرج - مسئول بسیج دانشجویی استان البرز گفت: در رزمایش کمک‌های مؤمنانه، ۲۰ هزار بسته معیشتی در هفت مرحله بین افراد کم‌بضاعت و مناطق محروم سطح استان توزیع شد.

جعفر فلاح‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص فعالیت‌های گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان البرز برای مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: با راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در راستای مقابله با گسترش بیماری کرونا تولید بیش از ۴۰۰ هزار ماسک با توان گروهای جهادی صورت گرفت و توزیع ماسک توسط بسیج دانشجویی در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان انجام شد.

وی افزود: در رزمایش کمک‌های مؤمنانه، ۲۰ هزار بسته معیشتی در هفت مرحله در بین افراد کم‌بضاعت و مناطق محروم سطح استان توزیع شد که این هفت مرحله با هدف‌گذاری تا آخر سال به ۱۲ مرحله خواهد رسید.

توزیع ۳۰ هزار پرس غذای گرم در بین افراد کم‌بضاعت

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز ادامه داد: همچنین در راستای کمک‌های مؤمنانه پخت غذای گرم به تعداد ۳۰ هزار پرس توسط گروهای جهادی انجام شد و در مناطق محروم توزیع شد که تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی از تشکیل گروهای جهادی محله محور تأثیرگذار در بحث بیماریابی و ایجاد سواد بهداشتی در بین خانواده‌های محروم خبر داد و گفت: گروهای جهادی بسیج دانشجویی البرز، با حضور خانه به خانه اکثراً افراد سالمند را نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توجیه می‌کردند.

فلاح نژاد عنوان کرد: همچنین پخش بروشورهای بهداشتی و امر به معروف بهداشتی در مناطق محروم تا پایان سال در حال انجام است که در این مراحل بیماریابی نیز، انجام می‌شود و فرد بیمار به مراکز بهداشتی استان ارجاع داده می‌شود.

تولید روزانه ۳۰ هزار ماسک

وی با اشاره به راه‌اندازی کارگاه مکانیزه تولید ماسک تمام اتوماتیک، توسط بسیج دانشجویی استان، عنوان کرد: با همت خیرین ملزومات تولید ماسک خریداری می‌شود. همچنین روزانه ۳۰ هزار عدد ماسک در کارگاه مکانیزه تولید می‌شود و در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان توزیع می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز، یادآور شد: در مواقع بحرانی در صورتی که بیماری شدت گرفت، به مقدار کافی ماسک تهیه شده و امروز ۲ هزار عدد ماسک در اختیار گروهای جهادی قرار داده شد تا در مناطق محروم استان توزیع شود.

کد خبر 5072717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha