۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۵۳

طی سه روز آینده؛

بارش باران و برف مناطق شمالی اصفهان را فرامی‌گیرد/افزایش دما

بارش باران و برف مناطق شمالی اصفهان را فرامی‌گیرد/افزایش دما

اصفهان - کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: وضعیت جوی استان اصفهان طی سه روز آینده ناپایدار است و بارش برف و باران در استان پیش‌بینی می‌شود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان اصفهان در سه روز آینده اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار در این بازه زمانی است.

وی افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان اصفهان آسمان قسمتی ابری، افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید را خواهیم داشت و در مناطق مرکزی و صنعتی استان نیز افزایش غبار صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان اضافه کرد: همچنین باید توجه داشت در ساعات عصر و شب در نیمه شمالی استان اصفهان در سه روز آینده بارش پراکنده و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی به افزایش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا در استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اشاره کرد و افزود: همچنین در بازه زمانی دمای هوا در شهر اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین ۱۷ و یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی افزود: همچنین در ۲۴ ساعت آینده دمای هوای خور و بیابانک به عنوان گرم‌ترین نقطه استان به ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد و منطقه فرودگاه اصفهان با دمای چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه پیش‌بینی شده است.

کد خبر 5072769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha