۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۳۶

فرمانده سپاه ناحیه آستارا خبر داد:

اجرای ۷۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان مرزی آستارا

اجرای ۷۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان مرزی آستارا

آستارا- فرمانده سپاه ناحیه آستارا، گفت: ۷۵ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی همزمان با هفته بسیج در شهرستان آستارا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهزاد قنبری بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برخی برنامه سپاه ناحیه آستارا در این هفته، اظهار کرد: برپایی ایستگاه سلامت و ویزیت رایگان مردم در مناطق دور افتاده و محروم، میز خدمت در روستاهای محروم، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نمایشگاه عکس خبری، گندزدایی مدارس، اردوی جهادی، توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند، اجرای مسابقات ورزشی با هدف ایجاد نشاط و شادابی بین بسیجیان بخشی از این برنامه‌ها است.

وی تجلیل از بسیجیان نخبه، رزمایش کمک‌های مومنانه با اهدای ۵۰۰ بسته حمایتی به نیازمندان، اجرای گشت رضویون با هدف ایجاد امنیت پایدار در سطح شهر، اهدای بسته‌های حمایتی به جانبازان و ایثارگران، اهدای خون، رزمایش و قرارگاه خدمت در محله و همچنین برگزاری مسابقه اسب سواری را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج آستارا اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا شعار محوری امسال هفته بسیج را «بسیج پیشرو در خدمت و امید آفرین» عنوان کرد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج در آستارا با اهداف خدمات‌رسانی و محرومیت زدایی و با مشارکت مردم و تمامی دستگاه‌های دولتی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز نام بسیج در تمام نقاط دنیا طنین انداز شده است، اظهار کرد: بسیجیان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که با اخلاص و وحدت می‌توان در برابر متجاوز ایستاد.

قنبری با بیان اینکه ۳۰ آبان تا ششم آذرماه هفته بسیج نامگذاری شده است، گفت: ۴۱ سال از عمر بسیج می‌گذرد و بسیج در این مدت با داشتن روحیه انقلابی، هرگز به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بی تفاوت نبوده است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با تاکید بر خوداتکایی ملی، تصریح کرد: بسیج همواره در شرایط سخت از جمله در هشت سال دفاع مقدس، جنگ نرم دشمن، دفاع فرهنگی و همچنین مقابله با ویروس کرونا در کنار مردم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و هم اکنون با داشتن جوانانی رشید و با تفکری انقلابی در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 5074102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha