۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۲۱:۴۷

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان:

پرداخت ۱۰ درصد قرارداد بازیکنان به موقع بود

پرداخت ۱۰ درصد قرارداد بازیکنان به موقع بود

مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: پرداخت ۱۰ درصد قرارداد بازیکنان این تیم در آستانه بازی با سایپا به موقع بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی حسینی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا با بیان اینکه حریف ما یکی از تیم‌های خیلی خوب لیگ امسال خواهد بود، اظهار کرد: سایپا از بازیکنان جوان و نفرات با تجربه تشکیل شده است و با توجه به قدرت تیم سایپا عیار نفت در این دیدار مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به محرومیت چهار جلسه‌ای و نبودن روی نیمکت چه برنامه‌ای دارد، گفت: از بالا بهتر می‌شود بازی را دید و نکات لازم را به نیمکت و تیم انتقال می‌دهم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه پرداخت ۱۰ درصد از قراردادها خیلی به موقع بود، عنوان کرد: این امر از نظر روحی بازیکنان ما را شارژ کرد و در حال حاضر اول فصل است و هیچ مشکلی از نظر مالی نداریم و بازیکنان ما شرایط روحی خوبی را دارند.

حسینی در خصوص بازیکنان غایب تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز گفت: برای بازی مقابل سایپا تهران تمامی نفرات را در اختیار داریم و بازیکن مصدوم و محرومی در میان نفرات تیم وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، بازی تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سایپا تهران از هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فردا عصر ساعت ۱۶ و ۳۵ دقیقه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

کد خبر 5075203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha