۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۲۳

فرماندار ایرانشهر:

حفظ و ماندگاری سرمایه های انسانی یک مسئله مهم است

حفظ و ماندگاری سرمایه های انسانی یک مسئله مهم است

ایرانشهر - فرماندار ایرانشهر گفت: حفظ و ماندگاری سرمایه های انسانی یک مسئله مهم در دستگاه‌های اداری و اجرایی است که این موضوع از اهمیت خاص و ویژه ای در استان سیستان و بلوچستان برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوذر کوثری عصر امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر که در فرمانداری ایرانشهر برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان یکی از مهمترین و کارآمدترین دستگاه‌های اجرایی است که در دو حوزه تأثیر گذار آموزش و خدمات به مردم فعالیت می‌کند.

وی افزود: حوزه کاری دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با سلامت و بهداشت مردم به صورت مستقیم مرتبط است و این نشان از اهمیت خاص جایگاه آن و شهرستان ایرانشهر در جنوب استان سیستان و بلوچستان دارد.

فرماندار ایرانشهر ادامه داد: اگر هر دستگاه و سازمانی در چارچوب وظایف ذاتی خود عمل کند قطعاً در رسیدن به شرح وظایفش و ارائه خدمات موفق خواهد شد و وظیفه امروز آحاد مردم همکاری با آنها است تا از آسیب و ضربه احتمالی به دستگاه‌های خدمت رسان جلوگیری کنند.

وی بیان کرد: شرایط فعلی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با همه گستردگی آن مطلوب است و مدیران زیادی برای ارتقا آن زحمت کشیده اند که جا دارد از خدمات مرحوم دکتر امینی فرد نماینده اسبق مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی برای گرفتن مجوز دانشکده و دانشجو رشته پزشکی تشکر و قدردانی کنیم.

کوثری با اشاره با شرایط کرونایی کشور اظهار کرد: چند ماهی است که با ورود یک مهمان ناخوانده یک بار بر دوش پرسنل و کارکنان بهداشت و درمان سنگینی می‌کند که باید از این خدمات ارزشمند آنها در خط مقدم جبهه سلامت تشکر کنیم و همه مردم موظف هستند شیوه نامه‌های بهداشتی را طبق استانداردها رعایت کنند تا با همکاری یکدیگر بتوانیم این بحران را کنترل و زندگی را به روال عادی برگردانیم.

وی تاکید کرد: وظیفه اصلی ما هم قدم بودن با دستگاه سلامت است و پرداخت مطالبات و معوقات کامل و عقب افتاده کادر درمان به ویژه جهادگران خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا یک اولویت است تا کوچک‌ترین خدشه‌ای به معیشت و زندگی آنها وارد نشود.

فرماندار ویژه ایرانشهر تصریح کرد: نباید انگیزه و اراده نیروها و پرسنل به خاطر معیشت شأن کم شود و این امر بسیار مهم و ارزشمند است.

وی گفت: حفظ و ماندگاری سرمایه انسانی یک مسئله مهم در دستگاه‌های اداری و اجرایی است که این موضوع اهمیت خاص و ویژه ای در استان ما دارد به ویژه دستگاه سلامت که باید نگاه متفاوتی به ان داشت و از تبعیض یا فرق بین نیرو بومی و غیر بومی پرهیز کنیم.

کوثری افزود: کلیه کادر درمان دانشگاه ایرانشهر از هر کجای این کشور که باشند وظیفه شأن خدمت رسانی به مردم است و باید حرمت و اخلاق آنها به طور یکسان حفظ شود.

فرماندار ویژه ایرانشهر با اشاره به انتصاب سرپرست جدید دانشگاه اظهار کرد: شایعاتی مبنی بر عزل رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در فضای مجازی مطرح شد که صحت ندارد و عده‌ای با نظر منفی قصد تخریب چهره وی را داشتند و ایشان برای ادامه تحصیل به تهران منتقل شدند.

کد خبر 5077169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha