۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۳۸

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی:

۲۵۸ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد

۲۵۸ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد

بیرجند- مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در راستای گام سوم نهضت کمک های مومنانه ۲۵۸ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هنری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به موج دوم شیوع ویروس کرونا در استان بیان کرد: با توجه به تاکیدات رهبری مبنی بر استمرار فعالیت‌های جهادی و نهضت کمک مومنانه، از ابتدای ماه ربیع الاول گام سوم این نهضت آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد.

وی افزود: در این گام از ظرفیت تمامی نهادهای خدمت رسان، دستگاه‌های اجرایی، گروهای جهادی و اقشار مختلف بسیج جهت هم افزایی و ارائه خدمات هرچه بهتر استفاده می‌شود.

هنری اظهار کرد: در این مرحله از گام سوم نهضت کمک‌های مومنانه توزیع بسته معیشتی، لوازم التحریر و کمک درسی، بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی، آزادسازی زندانیان، ترمیم و ساخت مسکن، تولید و اشتغال و توزیع جهیزیه به نیازمندان و خانواده‌های کم بضاعت مورد توجه است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از تشکیل کمیته‌های ذیل گام سوم نهضت کمک مومنانه خبر داد و افزود: کمک‌های جمع آوری شده در گام سوم بین افراد آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع می‌شود.

بنا به گفته هنری، مراسم توزیع و اهدایی این کمک‌ها در تاریخ شش آذر ماه سال جاری در محل حسینیه جماران بیرجند برگزار می‌شود.

وی ارزش کمک‌های جمع آوری شده را بالغ بر هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال دانست و گفت: همچنین بالغ بر ۱۷۳ میلیارد ریال تسهیلات به نیازمندان اهدا شده است.

هنری بیان کرد: از ابتدای این طرح تاکنون بیش از ۲۵۸ هزار بسته معیشتی، ۱۸۰ هزار کیلو گوشت و بیش از یک میلیون و ۸۳۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۹۷۰ سری جهیزیه، لوازم التحریر، پوشاک و کفش، نان و کارت هدیه در بین افراد نیازمند توزیع شده است.

کد خبر 5078699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha