۴ آذر ۱۳۹۹، ۹:۰۹

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان:

سرانه فضای ورزشی در سکونتگاه‌های غیر رسمی زنجان پایین است

سرانه فضای ورزشی در سکونتگاه‌های غیر رسمی زنجان پایین است

زنجان-مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان،گفت: سرانه فضاهای ورزشی و آموزشی در سکونتگاه‌های غیر رسمی استان زنجان بسیار پایین است.

مسلح الله سلطانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه توجه به توسعه امکانات فرهنگی، آموزشی، درمانی در سکونتگاه‌های غیر رسمی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، گفت: باید دستگاه‌های اجرایی به این مناطق توجه ویژه بکنند.

وی اظهار کرد: سرانه ورزشی و آموزشی در سکونت گاه‌های غیر رسمی بسیار پایین است و باید مدیرکل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش نسبت به توسعه فضاهای ورزشی و آموزشی دراین مناطق برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان، با بیان اینکه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سال جاری دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است، گفت: بیش از ۷۸ برنامه برای دستگاه‌های فرهنگی پیش بینی شده است.

سلطانی تاکید کرد: موضوعاتی چون طلاق و اعتیاد در اولویت برنامه‌های پیشگیرانه آسیب‌های اجتماعی قرار دارد.

وی افزود: تا زمانی که برنامه‌های تدوین شده در این راستا اثربخشی لازم را نداشته باشد، نمی‌توان در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد کارهای خوبی را انجام دادو

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های امروز، غفلت از حوزه مهمی چون آموزش است که دراین راستا باید به آموزش دانش آموزان در سکونت گاه‌های غیر رسمی توجه شود.

سلطانی گفت: خیرین باید برای کمک به دانش آموزان در سکونت گاه‌های غیر رسمی وارد عرصه شوند تا از آموزش عقب نیفتند.

کد خبر 5079167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha