۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۲

با اختصاص بخشی از حقوق؛

کارمندان فارس برای مبارزه با کرونا به کمک خیران سلامت آمدند

کارمندان فارس برای مبارزه با کرونا به کمک خیران سلامت آمدند

شیراز- کارمندان فارس با تخصیص بخشی از حقوق خود در طرح خیران تامین سلامت استان در راستای مبارزه با بیماری کرونا مشارکت کردند.

مدیر عامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به کمک‌های تأثیر گذار و همراهی مردم خیر استان فارس گفت: همکاری اقشار مختلف جامعه و خیریه‌ها در هماهنگی با نیازسنجی مجمع خیرین تأمین سلامت فارس برای حمایت از روند مبارزه با ویروس کرونا، مؤثر و موفق بوده است.

دکتر علی اکبر رامجردی افزود: با ادامه دار شدن روند این بیماری پیرو جلسه ستاد استانی مدیریت بحران کرونا، با هدف حمایت از بیمارستان‌های درگیر این بیماری راهکار مشارکت کارمندان برای تخصیص بخشی از حقوق شأن آغاز شده که مکاتبات آن از طرف استانداری فارس با تمام ارگان‌های دولتی در حال انجام است.

وی ضمن قدردانی از همراهی کارمندان ادارات مختلف گفت: تاکنون بسیاری از کارمندان با تخصیص بخشی از حقوق خود برای تهیه بسته‌های معیشتی، وسایل حفاظت فردی، تجهیزات بیمارستانی در این طرح مشارکت کردند.

مدیر عامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس افزود: کارمندان داوطلب با اختصاص یک تا دو روز حقوق می‌تواند در این برنامه همدلی سهیم باشند.

کد خبر 5080331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha