۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۰۸

معاون استاندار کرمان:

ادارات کرمان تعطیل نیستند

ادارات کرمان تعطیل نیستند

کرمان - معاون استاندار کرمان گفت: ادارات استان کرمان تعطیل نیستند و باید با حداقل حضور نیروها کار انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق بصیری بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا ضمن تسلیت شهادت شهید فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشور بیان داشت: بر اساس آمار اعلام شده به غیر از ۱۵ شهرستان در بقیه شهرستان‌های کشور سیر نزولی ابتلاء به کرونا را شاهد هستیم. آمار موارد بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان کرمان سیر نزولی پیدا کرده و امیدواریم که محدودیت‌ها با جدیت دنبال شود تا بتوانیم شاهد بهتر شدن وضعیت و قطع زنجیره ابتلاء به کرونا باشیم.

وی افزود: با توجه به بحث و تبادل نظر در خصوص حضور کارمندان در ادارات در ستاد ملی کرونا گفته شده که ادارات کرمان تعطیل نیستند و باید با حداقل حضور نیروها کار انجام شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: در جلسه ستاد ملی کرونا گفته شد که ۶۱ درصد از تخت‌های آی‌سی‌یو کشور در شرایط پیک بیماری در اختیار بیماران کرونایی بوده است و ۲ هزار و۲۰۰ تخت نیز اضافه شده و کشور از هر لحاظ آماده است.

بصیری تصریح کرد: از همه می‌خواهم تا پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند و از شرکت در دورهمی ها جدا خودداری کنند و بهتر است سبک زندگی جدید را فرا گیریم.

وی گفت: در ستاد ملی کرونا اعلام شده محدودیت‌هایی که اعمال شده در حال نتیجه دادن است ضمن اینکه شاهد سیر نزولی کرونا به صورت تدریجی هستیم.

کد خبر 5082637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha