۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۹

معاون تبلیغات اسلامی بوشهر:

ایادی استکبار جهانی منتظر انتقام سخت خون شهید فخری‌زاده باشند

 ایادی استکبار جهانی منتظر انتقام سخت خون شهید فخری‌زاده باشند

بوشهر - معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: ایادی استکبار جهانی منتظر انتقام سخت خون شهید دکتر فخری‌زاده والامقام باشند.

حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت شهادت دکتر فخری‌زاده و محکومیت این اقدام تروریستی ابراز داشت: دشمنان قطعاً از این اقدام جنایتکارانه و تروریستی خویش پشیمان خواهند شد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: باید دید آیا چشمان جریان مذاکره‌طلب با این نشانه صریح و شفاف دشمنی، به بصیرت خواهد گرایید یا همچنان به بزک چهره این اژدهای خونریز سفاک ادامه خواهد داد.

وی افزود: اقدام جنایتکارانه ترور متفکر برجسته و دانشمند هسته‌ای، دکتر محسن فخری‌زاده، از فرزندان برومند انقلاب اسلامی ایران و پرورش یافته مکتب سرخ شهادت، برگ سیاه دیگری بر پرونده سنگین جنایت و وحشیگری رژیم منحوس، کودک‌کش و تروریست صهیونیستی و حامیان غربی مدعی حقوق بشر آن است.

محمودی‌نیا با اشاره به آیه ۲۳ سوره احزاب اظهار داشت: در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند و روح بلند دکتر محسن فخری‌زاده از مصادیق بارز این مؤمنان است که به یاران شهید هسته‌ای‌اش پیوست.

وی افزود: بار دیگر جنایتکاران وابسته به بیگانگان و صهیونیسم بین‌المللی با هدف مقابله با پیشرفت‌های علمی کشور، متفکر و اندیشمند مخلص، دانشمند باغیرت و مجاهد شهید، دکتر محسن فخری‌زاده را مظلومانه آماج گلوله‌های شیطانی خود قرار دادند.

حجت‌الاسلام محمودی‌نیا ادامه داد: ایشان یکی از چهره‌های برجسته فناوری‌های سطح بالا و دانش هسته‌ای در کشور بود که خدمات بسیار ارزنده‌ای را از دوران دفاع مقدس تاکنون به میهن اسلامی تقدیم کرد.
 

کد خبر 5082710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha