۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۳۳

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خبر داد:

آماده باش ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات راهداری همدان در طرح زمستانی جاده

آماده باش ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات راهداری همدان در طرح زمستانی جاده

همدان - سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: ۲۸۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین راهداری با استقرار در راهدارخانه‌های استان، برای بازگشایی محورهای ارتباطی آماده شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان، صفر صادقی‌راد افزود: همدان به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی زمستانی زود هنگام را تجربه می‌کند که در همین زمینه عملیات تهیه و ذخیره سازی شن و نمک مورد نیاز راهدارخانه‌ها در حال انجام است.

وی اظهار داشت: ۳۴ راهدارخانه با نزدیک به ۵۰۰ نیروی عملیاتی و پشتیبانی وظیفه بازگشایی، پاکسازی و نگهداری جاده‌های استان همدان را بر عهده دارند.

صادقی‌راد افزود: ماشین‌آلات راهداری هم اکنون در گردنه‌های حساس استان مستقر شده اند تا در صورت احتمال بارش برف ترافیک عبوری دچار اختلال نشود.

وی ادامه داد: در پیش‌بینی اداره کل هواشناسی احتمال بارش باران و ریزش برف در محورهای ملایر، قهاوند و کبودرآهنگ و گردنه‌های تویسرکان و اسدآباد گزارش شده است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان بیان کرد: نیروهای راهداری آماده اجرای عملیات نمک‌پاشی در محورهای همدان هستند.

وی با اشاره به اینکه محور گنجنامه - تویسرکان به دلیل نبود ایمنی کافی و احتمال ریزش سنگ از یکم آذر مسدود شده است، عنوان کرد: افرادی که قصد سفر بین همدان و تویسرکان را دارند می‌توانند از مسیر جایگزین «همدان - جوکار - تویسرکان» و «مسیر همدان - اسدآباد - تویسرکان» استفاده کنند.

کد خبر 5082830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha