۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۵۷

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران:

ارتباط مستمر با مردم در دستور کار فرمانداران استان تهران باشد

 ارتباط مستمر با مردم در دستور کار فرمانداران استان تهران باشد

بهارستان- معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: ارتباط مستمر با مردم در دستور کار فرمانداران استان تهران باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، شکرالله حسن بیگی ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندار بهارستان که با حضور حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده مردم پرند، رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: بهارستان تنها شهرستان کمتر توسعه یافته استان تهران است که انتظار از فرماندار جدید برای کاهش مشکلات و افزایش زیرساخت‌ها در این منطقه است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: تورم، اشتغال جوانان، معیشت مردم و موضوع کرونا باید در اولویت برنامه‌های نماینده دولت در شهرستان بهارستان باشد و کنترل بازارها در طول شبانه روز رصد شود.

حسن بیگی بیان داشت: فرمانداران باید در تالار شیشه‌ای فعالیت کنند و تمام کارهای آن در دسترس مردم قرار گیرد و ارتباط مردم با فرماندار مستمر ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات ۱۴۰۰ باید مورد توجه قرار گیرد عنوان داشت: باید از ظرفیت‌های استانی برای ارتقای سرانه‌ها و زیرساخت‌ها در بهارستان استفاده شود و پاسخ به مطالبات مردم از مهمترین برنامه‌های دولت و نظام است که باید به آن جامه عمل پوشاند.

گفتنی است که در پایان این مراسم هادی تمهیدی به عنوان فرماندار جدید شهرستان بهارستان معرفی و از خدمات سیدمحمد مختاری سرپرست فرمانداری تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 5082854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha