۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۴۳

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان خبر داد:

وقوع مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی در خوزستان

وقوع مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی در خوزستان

اهواز- مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی فردا و پس فردا پدیده غالب در اکثر نقاط استان مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی خواهد بود.

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی فعالیت سامانه بارشی تا اواسط وقت فردا به ویژه در مناطق شمالی و شرقی استان سبب رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد متوسط و احتمال ریزش تگرگ خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این ایام خلیج‌فارس مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود، افزود: سامانه بارشی دیگری از اواخر روز سه‌شنبه استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای و احتمال ریزش تگرگ در اغلب نقاط استان به ویژه مناطق شمالی، غربی، شرقی، مرکزی و ارتفاعات استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان خبر داد: فردا و پس فردا پدیده غالب در اکثر نقاط استان مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی خواهد بود.

سبزه زاری با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته شوشتر با ۲۲ و دهدز با ۸.۳ سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند، اظهار کرد: در همین مدت نیز حداکثر دمای اهواز به ۱۸.۷ و حداقل به ۱۵.۹ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 5083341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha