۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۳

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین خبر داد:

بهره‌برداری ۴۷ پروژه نیمه تمام در روستاهای استان قزوین

بهره‌برداری ۴۷ پروژه نیمه تمام در روستاهای استان قزوین

قزوین - مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: ۴۷ پروژه نیمه تمام دهیاری‌های استان تکمیل و به بهره برداری می رسند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، اکرم نجفی مدیرکل امور روستایی و شوراها اظهار کرد: در راستای اجرای ماده ۵۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و با هدف کمک به اجرای پروژه‌های عمرانی دهیاری‌ها، اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال به دهیاری‌های واجد شرایط استان تخصیص یافت.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته با این میزان اعتبار ۴۷ پروژه نیمه تمام در سطح روستاها به زودی تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

نجفی در ادامه افزود: پروژه‌های مورد نظر شامل جدولگذاری معابر، تکمیل ساختمان دهیاری، تکمیل دیوار سنگی، تکمیل ساختمان آتش نشانی و ساماندهی آرامستان و غسالخانه خواهند بود.

وی همچنین گفت: تجهیز ۱۱ پایگاه آتش نشانی روستایی، توسعه زیر ساختهای گردشگری در ۴ روستای هدف و اجرای ۲ پروژه مشارکتی زیرسازی و آسفالت معابر با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز از محل این اعتبارات انجام خواهد شد.

نجفی در پایان گفت: در سال جاری تاکنون مبلغ ۶۹۵ میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب دهیاریهای استان واریز شده است.

کد خبر 5083541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha