امروز برگزار می شود؛

نشست‌ گروه‌های فلسطینی برای بررسی راهکارهای مقابله با تل آویو

نشست‌ گروه‌های فلسطینی برای بررسی راهکارهای مقابله با تل آویو

شماری از رهبران گروه های فلسطینی امروز سه شنبه در نشستی مشترک آخرین تحولات اراضی اشغالی و نیز راهکارهای مقابله با رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، گروه‌های فلسطینی امروز سه شنبه نشست مشترکی را برگزار خواهند کرد. قرار است در این نشست که در نوارغزه برگزار می‌شود، رهبران گروه‌های فلسطینی آخرین رویدادهای سرزمین‌های اشغالی را مورد بررسی قرار دهند.

بر اساس این گزارش، در این نشست قرار است شماری از رهبران فلسطینی از جمله خلیل الحیه، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه شرکت کند. این درحالی است که خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی هم در این نشست شرکت می‌کند. افزون بر این، جمیل مزهر، عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی، صالح ناصر، عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک، عائد یاغی، مسئول طرح ابتکار ملی در نوارغزه و نیز خالد ابو هلال به نمایندگی از گروه‌های مقاومت در نشست مشترک گروه‌های فلسطینی شرکت خواهند کرد.

قرار است در این نشست، رهبران گروه‌های فلسطینی درباره چگونگی راهکارهای مقابله با دشمن صهیونیستی و نیز راهکارهای مقابله با سیاست عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با تل آویو، گفتگو کنند.

کد خبر 5084950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha