۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۰

رئیس پلیس راه مازندران مطرح کرد

کاهش تردد خودروها با اجرای محدودیت های کرونایی در مازندران

کاهش تردد خودروها با اجرای محدودیت های کرونایی در مازندران

ساری- رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به کاهش تردد خودروها همزمان با اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی، از جریمه ۸۰۰ خودروی متخلف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه از آغاز اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی تاکنون تردد خودروها روند کاهشی داشته است، افزود: مأموران پلیس راه، در راستای اجرای طرح محدودیت‌های شدید کرونایی از اول آذرماه تاکنون ۱۶ هزار دستگاه خودرو که قصد ورود به مناطقی غیر از محل سکونت خود در استان مازندران را داشتند، برگشت دادند.

وی گفت: در این مدت ۸۰۰ خودروی متخلف بارعایت نکردن این محدودیت‌ها و تردد غیرمجاز، یک میلیون تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در طرح دو هفته‌ای محدودیت‌های تردد شبانه که از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح اجرا می‌شود، گفت: نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی از در ۵۷ نقطه از سطح شهر مستقر و نسبت به اعمال قانون اقدام می‌کنند.

سرهنگ قدمی افزود: تردد خودروهای غیربومی در این مدت فقط با برگه‌های تردد امکان پذیر است و تردد غیر مجاز در جاده‌های مازندران در شهرهای قرمز تا یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی نیز تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

کد خبر 5085406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha