۱۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۲

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی:

ورود سامانه بارشی به خراسان جنوبی / هوا سردتر می‌شود

ورود سامانه بارشی به خراسان جنوبی / هوا سردتر می‌شود

بیرجند- مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی از نفوذ سامانه بارشی از اواخر وقت شنبه هفته آینده به استان خبر داد و گفت: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در اغلب نقاط استان بارندگی داریم.

علیرضا خندان رو در گفت و گو با مهر با اشاره به شرایط جوی استان بیان کرد: طی امروز پنج شنبه برای برخی نقاط شمالی استان احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در روزهای جمعه و شنبه شرایط جوی پایدار است، اظهار کرد: از اواخر وقت شنبه سامانه بارشی به جو استان نفوذ می‌کند.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی افزود: با ورود این سامانه بارشی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در اغلب نقاط استان بارش باران پیش بینی می‌شود.

کاهش دمای هوا

وی بیان کرد: شب گذشته هم بارندگی‌های عشق آباد طبس و سه قلعه دو میلیمتر و بارندگی‌های بشرویه، سرایان، رقه، فتح آباد و سرند یک میلیمتر گزارش شده است.

خندان رو با اشاره به شرایط دمایی هوا در ۲۴ ساعت آینده بیان کرد: از فردا جمعه تا اواسط هفته آینده روند دما کاهشی بوده و هوا سردتر می‌شود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان سربیشه با دو درجه سانتی گراد سردترین و دهسلم نهبندان با ۲۷ درجه سانتی گراد گرم‌ترین مناطق بوده‌اند.

خندان رو افزود: همچنین دمای هوا در مرکز استان حداقل چهار درجه سانتی گراد و حداکثر ۲۱ درجه سانتی گراد بوده است.

کد خبر 5086866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha