۱۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۷

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد؛

کاهش تعداد موارد مثبت ابتلا به کرونا دراستان مرکزی در ۲ هفته اخیر

کاهش تعداد موارد مثبت ابتلا به کرونا دراستان مرکزی در ۲ هفته اخیر

اراک- سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تعداد موارد مثبت ابتلا به کرونا دراستان مرکزی از یک هزار و ۸۸۶ مورد در هفته چهارم آبان به یک هزار و ۶۷ مورد درهفته دوم آذر رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدی ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: با آغاز محدودیت‌های کرونایی از ۲۰ آبان ماه با کاهش آمار ابتلاء، بستری و فوتی مواجه بودیم و در ادامه محدودیت‌ها نیز در نیمه دوم آذرماه نتیجه این تعطیلی دو هفته‌ای را نیز شاهد بودیم.

وی با اشاره به ۹۹۰ مورد جدید ابتلاء به کرونا در هفته چهارم آبان ماه در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: تعداد موارد مثبت کرونا ویروس در هفته نخست آذرماه به ۸۵۲ مورد و در هفته دوم آذرماه به ۶۲۷ مورد رسید.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در مجموع تعداد موارد مثبت ابتلاء به کرونا در استان مرکزی از یک هزار و ۸۸۶ مورد در هفته چهارم آبان به یک هزار و ۶۷ مورد در هفته دوم آذرماه رسیده و نشان از روند کاهشی در این حوزه است.

علی محمدی عنوان کرد: تعداد بستری‌ها از ۳۶۰ مورد بستری در پایان آبان ماه به ۲۳۵ مورد در هفته دوم آذر رسیده است.

به گفته وی تعداد موارد فوتی از ۸۶ مورد به ۵۶ مورد رسیده و بیشترین رده سنی موارد فوتی در استان مرکزی مربوط به سنین ۸۰ تا ۸۹ سال بوده است.

کد خبر 5087119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha