۱۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۰

معاون استاندار کردستان:

ادارات کردستان از شنبه با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت دارند

ادارات کردستان از شنبه با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت دارند

سنندج- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: با توجه به قرار گرفتن تمامی شهرهای استان در وضعیت هشدار نارنجی، از روز شنبه ادارات با حضور ۵۰ درصد کارکنان فعالیت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، خالد جعفری اظهار کرد: از اقشار مختلف مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تغییر وضعیت استان از قرمز به نارنجی تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن تمامی شهرهای استان در وضعیت نارنجی از روز شنبه فعالیت ادارات با ۵۰ درصد ظرفیت نیروها صورت خواهد گرفت.

جعفری اظهار کرد: با استناد به بخشنامه شماره ۳۷۷۵۷۵ مورخ ۹۹/۹/۲ و بند ۴ بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۹۹/۸/۲۷ سازمان اداری و استخدامی کشور، برای فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان، از روز شنبه ۱۵ آذرماه در تمامی شهرستان‌های استان تا اطلاع ثانوی محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان اعلام کرد: ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول در سطح استان یا ملی نسبت به کاهش حضور تا یک سوم کارکنان خود اقدام و با حضور دو سوم کارکنان فعالیت کنند.

جعفری افزود: در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور ۵۰ درصد کارکنان انجام خواهد شد، همه مأموریت‌های اداری غیر ضروری لغو می‌شوند و جلسات اجتناب ناپذیر و ضروری اداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فضای مورد نیاز برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بانک‌ها بر اساس بخشنامه شورای عالی هماهنگی بانک‌ها و دستورالعمل ابلاغی از سوی مدیریت بانک متبوع ارائه خدمت می‌کنند.

جعفری تاکید کرد: مدیران و مسئولان ادارات موظفند نسبت به ایجاد آمادگی برای ارائه خدمات ضروری و انجام مأموریت‌های اصلی و نوبت بندی کارکنان به صورت یک روز در میان به شکلی برنامه ریزی کنند که در ارائه خدمات به شهروندان و سایر ادارات خلل و وقفه‌ای ایجاد نشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان اظهار کرد: در صورت اعلام ستاد استانی بیماری کرونا و تغییر وضعیت هر کدام از شهرهای استان از وضعیت هشدار اعلام شده فعلی به وضعیت هشدار جدید، در این زمینه اطلاع رسانی شده و بر اساس وضعیت هشدار جدید اقدام خواهد شد.

کد خبر 5087429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha