۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۲۵

«گلستان» شهری ۳۰۰هزار نفری در ۲۵کیلومتری پایتخت آرامستان ندارد

«گلستان» شهری ۳۰۰هزار نفری در ۲۵کیلومتری پایتخت آرامستان ندارد

بهارستان- «گلستان» ، شهری ۳۰۰هزار نفری در ۲۵کیلومتری پایتخت آرامستان ندارد و یکی از مهمترین دغدغه های بازماندگان متوفیان تهیه قبر است.

به گزارش خبرنگار مهر، شاید باورش کمی سخت باشد، اما در نزدیکی پایتخت و در شهر ۳۰۰ هزارنفری گلستان علی‌رغم وعده‌های مدیران شهری در یک دهه گذشته هنوز محلی برای دفن اهالی این شهر وجود ندارد.

غم و اندوه از دست دادن عزیزان برای بازماندگان متوفی در شهر گلستان با باری مضاعف همراه است، چراکه در مرکز یکی از بزرگ‌ترین شهرهای استان تهران آرامستانی برای دفن اموات وجود ندارد.

گلستان که مرکز شهرستان بهارستان و به عنوان پرتراکم‌ترین شهر کشور از او نام برده می‌شود، در فاصله ۲۵ کیلومتری پایتخت قرار گرفته است و بر اساس آخرین سرشماری، این شهر نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است.

تصور آن هم دردناک است، بازماندگان متوفیان در شهر گلستان به محض شنیدن خبر ناگوار از دست دادن عزیز خود با وجود تالم و تأثر بسیار زیاد، باید به فکر تأمین آرامگاه ابدی وی در جایی به جز این شهر باشند.

به نظر می رشد، اعضای شورای شهر گلستان می‌بایست، به‌جای فرصت‌سوزی و دعواهای بی‌اساس روی نیازهای اولیه شهر گلستان متمرکز شوند.

کد خبر 5088435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • AE ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      0 0
      اگر هر کاری زیر ساخت درست باشد همه چی درست میشه تکلیف معلوم است همه کارها درست شد آن مورد ارمنستان حل میشود